Pages

August 15, 2010

Hepi Bufday MAK !

11 Ogos lepas genap umur Mak aku 46; Rahimah Binti Ismail. Sepatutnya aku nak belikan cupcake wat surprise tp baker tu xleh amik order aku sbb lmbt notice dy weyy. keciwa. HOOHO, jd aku wat plan lain yg cepat kilat. wat kad sendirin berhad aja. HEHEHEE... kad ni aku wat pakai kotak bekas bateri laptop aku yg aku potong3 nmpk mcm bentuk kad. weeeee~ then wrap depan tu dgn wrapping paper. not bad okeh ! sbb kan aku kelam kabut nak kuar pkul 2030 jmp Falii ngan Khalis. jd aku tinggalkan utk adik aku Saqina tolong tuliskan isi ucapan kat dlm tu. HOHO, apo dy merepek ak pun xsempat nak guide. lantak lah. lega at last Mak aku dpt gak kad tu.
Selamat hari lahir Mak. Semoga lebih tabah dan kuat menjaga anak-anak mak! sentiasa mendoakan kesejahteraan kesihatan mak.
=))

No comments: