Pages

September 21, 2010

bukan salah ibu mengandung

dalam library, ponteng class law. duhh. garagara nak siapkan assessment BEL yg simple kacang aku tk siap buat sebelum cuti raya hari tu. ni tgh lenggang 2 jam masih dalam library sambil blogging. haihh, kemaruk daa aku. abess daa kuota ponteng aku untuk clss law. HAHA, class lain ada 1 chance lg. sabar sabar sabar. aku taw ponteng clss mmg agenda kesukaan anakanak muda riang macam aku yg masih lalai. ehh, bukan sengaja nak ponteng okeh. aku pun ingat gak mak-abah kat Penang nun kalau nak buat jahat cmni. kalau org lain tu langsung tk ingt tuhan ke mak-bapak ke anak-cucu ke jiran-tetangga ke satay ayam ke lemang pak abu ke tart gulung cantik ke, terus semborono jek wat dosa kering kontang mcm kawah gulai daa kering di cedok. haihh, aku lapar ni.


cpt la Asri oi jom pi mkn!!




doktor daa discharge dari spital semalam. main lg dlm hutan cari buluh, kan daa kne sengat denggi !

2 comments:

Frogy said...

Dulu waktu studi akhir2 sem mmg malas masuk kelas jgk.. prabis kouto, alasan wat assigment bertangguh... kdg2 smpai tak tido mlm.. mmg standard..

EMANNUAR said...

semua students skrg mmg nak perabis kuota ponteng bila ujung sem ni.
;DD