Pages

September 27, 2010

hidup sorang sorang


tk ada la berat sangat masalah ini. tapi rimas bila bermasalah macam ni. hahaa, tu laa sapa suro main padang lain. okee, mari ke segmen pesan orangorang tua; lain padang lain belalang, lain orang lainlah ragam. lantak-lah. sekian segmen selingan tajaan Adoobi. hehh.

entry ni syok sendiri. semua orang kalau daa hepi nak jek tayang kan kat semua orang yg dia tgh hepi dgn org ni, dgn org tu. ini mmg annoying. bilaa daa tk hepi frust meronggeng lak, still jugak nak annoying buat kacau bilau keliling kampong tok sutun. frust meronggeng kena tinggal dek salah sendiri. salah sendiri ye. yeee, salah anda sendiri. sila amik perhatian. aku tk kenal pun kau luar dan dalam. aku cuma kenal nama, rupa dan sikit sikit jek pasal family kau. tu jek, tk bermakna kita daa sgtsgt rapat yee. TAK. masalah kau masalah kau. masalah aku masalah aku sorang jek. yee, aku sorang jek. pegi mati-lah. hehhh. berat daa lak.

mari aku ringankan sikit dgn menyanyi lagu tradisional melayu kita. 

Awallah dondang, dondanglah sayang~ Awallah dondang, dondanglah sayang. ayumm ayumm. Awallah dondang, dongdanglah sayang....

sekian.
pegi hidup sorangsorang.

2 comments:

Cik Ceri said...

awat???

| RoziAhmad | said...

Cindailah mana tidak berkias.. Jalinnya lalu rentah beribu.. Bagailah mana hendak berhias.. cerminku retakkkkkkk seribu!!!

hahaha tetiba jek!!