Pages

September 20, 2010

I LOVE U CONTEST

selepas tewas dlm kontes baju raya, aku masih tk malu lagi nak join kontess lain. xpe la aku xd perasaan. mmg pic yg menang tu superb lawa! Tahniah cik eesyaheera! HAHA, ni kontess kedua aku masuk yek. sekadar nak memeriahkan acara majlis jek dari aku bosan teperap kat Merbok ni tunggu undangan open ouz xd ponnnn. duhh. jom kita join ramairamai.


Ni syaratsyarat penyertaan :

1) Open to ALL bloggers
2) Buat satu entry bertajuk "I LOVE U CONTEST"
3) wajib menjadi follower blog ni dulu dan owner contest ni.
4) Letakkan banner contest di tepi sidebar blog dan juga entry korang
(harus ada link back ke owner contest ini ye)
5) sila tag 3 bloggie laen lebih ramai lebih bagus eah
6) jangan lupe comment post entry di blog owner supaya senang cik ash nk ambush pesertapeserta

tema concept CONTEST ni adalah dengan cara mengUPLOADkan gambar anda bersama dengan orang tersayang sama ada ;


♥ gambar bersama Mama tersayang
♥ gambar bersama Papa tersayang
♥ gambar bersama Sis/Bro
♥ gambar bersama BF/GF tersayang
♥ gambar bersama BFF tersayang
.
.
.
.
.
.
.
.
kat Putrajaya ni pas gi culik macik ni dr UPM. heee. aku nak berucapan ni kena speaking. lol. ehemm.. 

" Our love will stay ever as time keep its promise to tick till end of the world. i will love u anyway. no matter what, no matter when you show up late in every date we had; when you try to turn hide your eyes from me; when you cant ever finish your meal or when you cant get my jokes. AHAHAA, thats portrayed that you love me too. i know. "


kalau last kontess aku tagged dak pompuan kali ni aku nk tag laki lak. dengan ini aku nak tag:

judge la yek cik ash ketchum gmbar ni. tk ada perasaan punyaa. pliss leave your koment cik ash afta check my entry. thnx.


6 comments:

Anonymous said...

hoih pokcik! perli hbs nmpk? sekeh nk x???

EMANNUAR said...

spe lak cik enon niyh?
melampaw btol3 org asing mcm ni.

zaa said...

hahaha! geds je pokcik ni.. da tau sape lg mau tertny3 lak..

EMANNUAR said...

eyhh, buku hati?
err, apsal name nk pujangga jek ni?

zaa said...

wuahahahha! sebokk jek tiru2 org.. rtu cm emosi pmpn tu lbh, so buh name tu.. hahaha ;p

cimi said...

cantek pic tuh.
:)