Pages

September 23, 2010

kembali ke tahun 2005

ini entry separuh sedar; saya lapar.
org tua pesan jangan tunjuk pelangi dengan jari telunjuk, nanti putus. sekian segmen; pesan org-org tua.

mari bermonolog dalaman. tujuan blog aku wujud ni daa menyimpang akhirnya. Alhamdullilahh. asal dulu makihamun org akhirnya daa xd lagi. aku daa jd pembohong kepada semua blogger dan pembaca aku. haishh, perasaan benci mmg tk lama wujud dalam memana hati manusia. even ibu, si anak dia perampok perogol pencuri pengebom pembunuh pun masih jauhhhh di sudut pelusuk hati ibu tu masih ada lagi sekelumit sayang akan anaknya kan. iskkk, byk dosa aku kat mak aku. rasa mcm xpuas jek nk mintak maaf raya hari tu. kalau yg baca blog aku dari first entry paham la en. yg tk paham pi baca balik. jenuh aku nk cerita balik. nnt kena maki free jek. gahh.

HOHO, ni pasal vid hari tu aku buat, aku tertanya seorang macik jual ceri kat pasar cerah bumi tokyo. soalan dia berkumandang mcm ni;

BALIK PADA SAYA ?
.
dan jawabnye lak selepas nak masok 2 hari tunggu ;
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

alamak! sapo lak hantu muka pecah tu weyhhh? AHAHAHHAAA! mari kita balik tahun kepada tahun 2005 ye macik. daa lame sgt daa tu. mari mari mari balik ke tahun itu. org yg bersabar atas kehilangan lepas, pasti Allah akan gantikan dgn yg lebih baik. bile daa samesame daa nganjak umur 20 ni, se-eloknya makin baik lagi lah kan. tk kan nak bercintoh macam budak sekolah. tak otai la weyhhh! malas nak cerita panjang nnt muak dan geli lak aku nk nules dlm mood jiwang bungabunga cintoh. AHAHAA! semoga hubungan ini dipelihara oleh Allah.

Insyaa-Allah..


No comments: