Pages

September 10, 2010

Maya Karin maki Posmen

salam 1 pembohong.
tp ini bukan bohong yek. dan ini bukan gak ruang gossip tempatan. haishh, xkoser aku nak bergossip pasal artis meysia nih. WAHAHHAA ! bongkakbongkek jap. cerita ni terpacul dari my Pakcik who claim to be one of high rank position in Poslaju, Klangvalley area. blablablablablaaa~ dlm kereta pas balik smyg jumaat td. tibatiba dia ckp Maya Karin ni penah maki one of his posmen. posmen tu daa tua dan kena maki teruk teruk gak lah dari MK sampai terjerit3 si MK tu maki. mungkin sbb servis pos tu kot yg problem. tp mcm kurang ajar kot maki posmen tua tu. teruk jugak la pakcik aku ckp MK tu maki posmen tua tu. HUHU, pastu Abah aku sibuk lak puji MK tu lawa, pastu kena la pangkah dek Pakcik aku sbb kes kekurangan ajar si MK tu. haihhh. ntah la, nasib bek posmen tu sabar dan diam jek. mmg daa nasib posmen daa biasa kot kena maki3 dek org-org yg tiada rasa hormat sedikit pun mcm MK ni. walaupun org tu mungkin bermasalah memberi perkhidmatan yg terbaik, tp jgn lah layan sampai sebegitu rupa. mcm kerja dia tu kuli antar mel x bergaji lak. tp MK mmg cantik lorh. pakai SK-II kot kan.
btw, MK amik peranan sbg Izzah dlm filem OMBAK RINDU. filem adaptasi novel terlaris oleh Fauziah Ashari. aku peminat novel OR ni. superbbbbb! tgk la mcm mn lak si MK ni jd Izzah nnt. tp mcm prefer lagi kalau Tiz Zaqyah yg amik peranan Izzah tu. filem daa siap, tahun depan keluar. daa janji daa ngan macik nk tgk filem ni nnt. HOHOOO!
yg baik dr Allah, yg buruk dr diri sendiri.

4 comments:

Anonymous said...

what the heck!
MK cantik mcm jiran aku.
=,=

EMANNUAR said...

mak aku lg lawa x bising pon.
;DD

Unknown said...

haha..cantik luar x mesti cantik dalam..anyway setuju pendapat eman pasal watak izzah.n setuju gak ngan artis pilihan eman. ;)

EMANNUAR said...

xsabar nk tunggu tayangan OR kan.


=))