Pages

September 17, 2010

Merbok dah panggil

" Doktor, sy sakit cinta-lah. ada ubat yg tk boleh mengubat sakit ni tk? sy tawu doktor ada ubat jenis ni kan. tp kenapa tiap kali nk pegi amik ubat tu, doktor tk ade? doktor ni tk di iktiraf-lah! sy tawu doktor sibuk layan pesakit lain yek. atau mungkin doktor sibuk byk kes research ea? tk ape la, doktor wat kerja dulu mn yg perlu di bahulukan. sy nk makan tart nenas. "


esok balik Merbok. hidup aku akan kembali sibuk dgn kelas dan kelas dan kelas, aku suka. aku suka berseronok dgn monyet3 Merbok. studi ke tk studi ke bukan masalah, sbb tu mmg tanggungjawab kena galas tanpa BANYAK BUNYI. HAHA, mesti byk kuih raya depa bawak balik Merbok nnt kan. aku tk sabar nk tinggalkan Penang. HAHA, mcm tu lah semua org bila daa lama tk balik, meroyan nak balik kampong. bila daa lama sgt, rasa nak meroyan balik Merbok lak. tinggalkan Penang dgn masalahnya. mari jmp Merbok dan cari masalah baru.

aku tk paus puas lg kat Penang-lah. knp ni? knp ni? knp ni? aku taw ko taw. gelak-lah tgk aku mcm ni. eeeeeeeee!!


selamat pulang ke kampus masingmasing. selamat berjuang anak muda !


| UPDATE |

doktor suspek denggi. cepatcepat-lah sembuh. hmm..


No comments: