Pages

September 17, 2010

Pos Kad untuk PM

sempena Hari Malaysia semalam, 16 September semalam. PM telah melancarkan Pos Kad Hari Malaysia untuk PM. mari ramairamai kita hantar poskad kat PM kat SINI !


Pos Kad Hari Malaysia untuk PM adalah kesempatan bagi anda untuk memberitahu PM satu perkara yang beliau perlu lakukan untuk meningkatkan kualiti hidup anda.

Semua permintaan yang diterima akan dikumpul dan disampaikan kepada PM oleh Malaysia Centre for Public Opinion (MACPO). Salinan mengenai laporan ini akan dihantar kepada anda melalui email. Jadi rakyat Malaysia, jika anda ingin menghantar permintaan anda kepada PM, inilah kesempatan anda. Mula menulis kepada beliau sekarang. Pos kad yang terpilih akan diumumkan dalam Malay Mail.

Kelayakan : Semua rakyat Malaysia
Tarikh tutup : 15/10/10
Penghantaran Laporan : Nov 2010



ni la luahan aku katposkad Hari Malaysia. HAHA, knp ada wave merah tu? tk kan tak leh nk sortform kan "yang-yg" ? arghh, harap PM tk marah aku buat shortform tu. duhh. tolong-lah baca poskad saya yek Dato' Seri. saya ni tk ade kenderaan sendiri. selalu naik bas jek melilau. kat Penang ni daa terlampau sesak sangat. sgt benci la drive dlm Penang. erkk, abaikan. tolong-lah adakan sistem monorail dalam Penang ni. yekk, Penang Island saje yek. kat seberang tk payah lah. weeeeee~!

3 comments:

Faizal Sulaiman said...

Penang memang sesak la Man.dulu duduk ngaji sana, bila gi penang, sesak gilos.

tp terkenang masa dok nAik feri.best!

sabree hussin said...

Tak tau la PM ada masa nak baca tak eh

EMANNUAR said...

FS
naik feri ngn awek ank mami keh?
hehehhehhee...

sabree hussin
PM kena baca gak!