Pages

September 15, 2010

Rockensteiners | ADRENALIN

salam 1 pembohong.


baru jek daftar sebagai Rockensteiners iaitu fans club FAIZAL TAHIR. daa lama daa ingat nak join tp asek delay jek nk isi3 form nk sign up disini yek. padahal sikit jek particulars nak isi. duhh. HAHA, im now a ROCKENSTEINERS! mmg dari dulu lagi minat FT. ingt lg time part 1 dulu, time induction haram senior buat, Si B tny aku, minat artis mana. dgn laju jek aku ckp, minat FT! gahhh. pastu dia suruh lak nyanyi lagu FT yg tgh hot time tu; Kasih Tercipta. perghhh, mmg sedayppp giloo aku nyanyi. tibatiba bilik tu diam time aku nyanyi. AHAHHAHAA! lantak-lah.

awal cuti sem lepas FT datang Penang nak launching his 2nd album; Adrenalin. AKU PERGI OKEH SHOWCASE itteww kat Hard Rock Penang! yeaaa, aku pergi sorang3 sajokk. jmp la Qamar, Shikin, Shidi, Cikgu Rani, Falak dll. aku dengan Qamar sepanjang show tu terjerit-jerit. HAHA, aku ni asek jerit suruh FT nyanyi lagu Hanyut jek. btw, sebelum aku ke showcase tu aku daa hapal daa lagulagu baru dari Adrenalin tu; Hanyut, Superhero, Adrenalin dan Karma. excited mak kan. duhh.

yet, im still not buy his album, Adrenalin. duhh. matimati FT ingat daa beli album Adrenalin sbb dia point aku. DIA PIONT AKU. DIA POINT AKU! Ahhahahaa! sbb aku jek the only guy yg sing along lagulagu baru FT. WOAHHHHH! bangge mak u ollz ! padahal mak youtube jek dgr lagu baru FT. mak wat research and study dulu occay sebelum pegi show ittew. ;DD

sempat jugekk snap pic FT perform live hari tu. HAHA, pasni nak g beli-lah Adrenalin. to show that i am supporting him and local music industry. quality for Adrenalin? NO DOUBT, SERIOUS SHIT NO DOUBT. im expecting that he will grab the trophy for BEST ALBUM for coming AIM next year i guess? yess he will.

BELI ADRENALIN CEPAT EMAN !



     1 Adrenalin
     2 Superhero
     3 Selamat Malam
     4 Karma
     5 Hanyut
     6 Bencinta
     7 Muzik
     8 Hanyut (Akustik)
     9 Semesta
     10 Semesta (Hidden track)


album terbaru FT yang baru je release pada 11/3/2010, Adrenalin menampilkan beberapa lagu dengan gaya yang agak berbeza dari album FT yang lepas². Ada 10 track lagu dalam album terbaru FT;


Fav – Adrenalin, Selamat Malam, Bencinta dan HANYUT!
Semesta – ada dua version, in Bahasa dan English.
Bencinta – dalam album ni FT solo.
Karma – part chorus ada suara Siti Nurhaliza yang hanya sebut ‘hey hey’



Lagu Karma ni agak pelik sikit. Tentang anak perempuan yang di rogol jeng jeng oleh ayahnya sendiri, and then ayahnya masuk jail. Bila ayahnya keluar, anaknya sanggup menerima ayahnya semula semata mata untuk merogol membunuh ayahnya.



Ntah kenapa, boleh layan pulak lagu FT – Hanyut. Mula mula dengar macam bosan, lamalama macam best. BESSS! Mungkin lirik dia kot yang bikin best. Memang takleh lupa lirik lagu tu lah.

background music blog; Adrenalin.


3 comments:

Mun said...

wah..minat FT jugakk, sejak oiam lg!tp stakat ni belum masuk fan club lah ;p

kalau jumpe nk pegang2 rambut dye :')
*mcm stalker =.= ,laki org tuuu"

ainz said...

minat jgk kat faizal!suare faizal tahir memang terbaek..ain rase dia artis lelaki no1 malaysia..kn?

EMANNUAR said...

yeahhh, antara penyanyi lelaki berkualiti yg ada.
Anuar Zain pun dasyat gak.

;DD