Pages

September 03, 2010

sembuh cepat Zwan !

pergi melawat Hazwan Sabri td kat spital Abd Halim, SP. sampai3 pukul 1600 daa bukan waktu melawat plak. tp kencing3 pak guard tu dpt lepas gak masuk melawat. alasannya, aku ni sepupu si wan. weee~ cantik kot hospital tu, baru lg kot kan.
jd aku sorg jek la yg g melawat hazwan tu. Enal ngan Dudu yg sama dtg nk ziarah xlepas sbb aku jek yg jd sepupu anganan si wan. AHAHAAA! nasib bek time aku melawat wan tu lengang jek wad tu. sempat la borak3 ngn wan relate ngan keadaan dia tu.
Alhamdullilah, kaki dia jek yg terpatah tulang tu. pastu ada la luka3 ringan kat tangan sikit. tp ckp dia, bdn dia pun cam rasa sakit. mungkin sakit masa tercampak kot tulang rangka bdn dia TERHEMPAP KUAT! xnk x-ray lak lg badan tu. pas simen kan kaki kot x-ray badan tu. kaki dia bengkak lg jd x boleh nk di simen. mungkin Ahad ni kot di simen dan dpt balik daa rehat di rumah. balik Penang trus yek wan. raya nnt aku mai Penanti beraya noh. HEHEE.
ramai gak yg daa dtg melawat dia. lecturer3 fakulti pun dah ramai dtg. YDP MPP UiTM Kedah pun dtg gak melawat. katanya dorang nak usahakan supaya depan UiTM tu di tempatkan lampu isyarat. ntah la relevan ke x. tp klau kes kemalangan pelajar UiTM Merbok asek meningkat jek, mmg PERLU-lah lampu isyarat tu. sbb sblum si wan tu masuk wad, sorang lg pelajar UiTM baru keluar dr wad. pelajar DBS xsilap.
kepada pakcik yg langgar wan tu, len kali slow kan la hadlaju dpn UiTM tu. UiTM tu pun institusi belajar gak sama mcm sekolah-sekolah biasa kerajaan yang lain. aku rasa nak kena pacak satu papan tanda "Pelajar Melintas" yg kalew kuning tu kat jln ke UiTM tu la. haihhh..
pasal kes gaduh ngn pak guard yg xbukak pintu kuar UiTM satu lg tu. pandai3 la pikir. kalau kerja nak senang jg satu pintu jek, mmg sesak dan sibuk la jalan nk masuk ke UiTM tu.
Wallahu'alam.
sian wan raya nnt baring jek. sakit katanya kalau duduk dan berjalan. sabar.

5 comments:

isma said...

soh pak guard jaga lalu lintas kat tgh jalan raya
hHhHHahahahah

Zahier Naqiuddin said...

org yg langgar kwn ko tu SENYUM bila kuar keter. wtfish!
Tp siyes keter tu mmg laju..

Eman said...

isma
cm menarik gak idea tu.
kalau kambing melintas pun selamat kan.

Zahier Naqiuddin
pakcik tu cover pahala puasa ah tu. kompius aku.

shahirahkhairudin said...

lorh.. dak uitm rupenye hang.. ekeke...

Eman said...

jgn nk kata hang ingt aku ni bdk Oxford ?