Pages

October 20, 2010

The Carnival buka 3 kali seminggu

syok jek td aku nk pegi mandi manda kat The Carnival. daa verangan daa dlm kereta td nak nek pelampon naik slide tinggi tinggi. nak pusing river seploh round semua. tapi bila sesampai jek situ. hehhhh. aku malas nak cerita panjang.


parking kosong! KOSONG. nampak ada bata situ? mahu jek aku baling baling main batu seremban. huhhh.


dibuka 3 kali seminggu sahaja. 3 kali seminggu?? Huhhh. tinggi sgt ka sales bukak 3 kali seminggu jek??

seminggu - 3/7
sebulan - 12/15
setahun - 144/365
365 - 144 = 221

221 hari cuti. perghhhh. mungkin kos operasi mahal kot. dan mungkin rakyat kedah ni tk mandi mandi tempat terbuka mcm ni kot. hehhh. kenapa laa kat Penang tk ada attraction mcm ni. kat Penang ayaq murahh kot. HUHU. tk apa laa kempunan nk mandi mandi ptg td. pastu terus pegi isi perut kosong ni.


support laa produk Bumiputera.
;DD


5 comments:

Zack Zaifull said...

heh! pasni boleh plan pergi bukit gambang waterpark plak.

rabu je tutup rasanya
tapi kalau public holiday dengan cuti sekolah, tiap hari bukak

aref seven said...

nonsent..areshment....suma benda nak update...bom bom pawwwwwwww

Eman said...

Zack Zaifull ;
bukit gambang waterpark kt mn?

diba said...

gambang tu kat pahang..besh gak..tpi rase nyr ag besar kat Sp ni..he

Eman said...

diba ;
tk taw la. tk sempat nk masuk pun The Carnival tu.
tahun depan laa kot.