Pages

October 05, 2010

Domain FREE untuk dimenangi!

burrrrrrrr. *mumbling bibir* dalam class OM ni. bosan lak nk tengok group lain buat presentation. jd aku slumber badak bukak laptop dan blogging jek wat muka tempeyek raya daa masok hangin. hehhh. dalam sebok sebok blogwalking td terjumpa giveaway special ni. cikgudahlia.com wat giveaway. meleptopp! aku pun mcm mmg verangan gilooo nak ada domain and hosting sendiri ni. jd apalah jua kiranya mencuba nasib kan. HAHA, tika bosan mcm ni mmg rajin nk join kontess orangg. barang freee. ;DD



Wahhh!!! Dahlia dan iHosterz bergabung tenaga menyediakan Giveaway Special: Domain Percuma untuk blogger. Memang menarik! Semestinya saya turut serta, siapa takmau barang FREE beb!
Nama Domain pilihan saya ialah : bukanpembohong.com
Saya pilih bukanpembohong.com kerana sama dengan nama blogspot sy; jadi macam syg la nk tukar lain. lagi pun sy nak letak amirulaiman.com tapi daa tak available lagi.

Dahlia dan iHosterz patut menaja domain tersebut untuk saya kerana saya bukan lah kaki kencing orang. Apa yang saya cerita kat dalam blog ini semuanya benar dan sahih. hehh. Nama saya yang betol sebetol betolnya ialah Amirul Aiman bin Anuar. Tengok, saya tk bohong kan. Jadi kalau nak saya terus berblogging sambil kunyah serbok milo berilah domain free tu. saya akan terus bercakap bohong lagi di dunia siber ala ala Avatar ni. Mari sambung blogwalking sampai lebamm. ;DD


4 comments:

Siti Noor Aminah said...

alamak, aku dah terbeli domain. rugi betul.

Cikgu Dahlia said...

ahaks..jujur sungguh tu..
ada cakap kaki kencing ke??
meh kita bom orang oitu...hehehe


anyway, no kamu : L08 ya...All the best !!!

EMANNUAR said...

thnx cikgudahlia.
weeeeeeee~!

mari blogging sampai pengsan.

:|

Encik MT said...

good luck ya~!