Pages

October 27, 2010

Jom kekorek rahsia

aku di tag oleh gadis ekstrem. | Rozi Ahmad | hehh. thnx en tag tag aku menjawab bnd bnd mcm ni. adeyhhhh. redhoo jek laa.

.............................................

1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?
duit

2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
topup RM5 Maxis.

3. Di manakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
rumah kampung aku kat Tg. Bungah. tema pelangi. mampu?

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
YA.

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
selamanya.

6. Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang?
dimana sahaja dia berada dan aku berada.

7. Novel/buku/majalah terakhir yang dibeli?
seriously tk ingat. byk dok photostat jek buku.

8. Apakah nama penuh korang?
Amirul Aiman bin Anuar.

9. Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
mak bg duit. abah bg pinjam kereta. umm, pilih abah!

10. Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
Eira Syazira.

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
semestinya, dengan kaki tangan sendiri.

12. Dimanakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
Angkor Wat

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
XOXO

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag..
perempuan
macam ganas
minat pink ke?

15. 5 benda yang paling disayangi dalam hidup ape eh?
sim kad, blog, facebook, IC, kad ATM.

16. Lagu yang paling suka dan selalu dengar
SOFAZ - Dan Bila Esok

17. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
14 April. rumah jek kot.

18. 5 rakan blogger yang korang nak tag :
rerakan blogger sy tk suka di tag. mereka pemalas~!


:|

7 comments:

Tomato Gurl's Life said...

rakan blogger malas di tag or tuan blog ni pemalas??hik3 ;p

pstt lawo nama 3A~

Nick said...

tuan...

kabakoga said...

wow,
rockers betul ayat ungu tu bro..

Eman said...

Tomato Gurl's Life ;
hehhh. xtw laa nk kata. sy memahami jek rakan bloggers sy.
=))

Eman said...

Nick ;
yaa nick.

Eman said...

kabakoga ;
biasa bro.

| RoziAhmad | said...

perempuan. macam ganas, minat pink ke? wow!!! tak leh blah!! hahaha..

neway tQ layan tag tu.