Pages

October 19, 2010

Rockstar Award - Faizal Tahir | SHOUT AWARD 2010

semalam aku pi mengundi. mengundi tengah tengah malam lak tu. mampu? AHAHAA! mengundi online kat SHOUT AWARD mmg la 24 hours kan. ingat aku nk mengundi kat DUN Galas gapoo. lambatttttt lagi. hehhh. aku ingat senang jek nk mengundi untuk SHOUT AWARD 2010 ni. tapi kena log in dulu. hehhhh. jd pegi la sign up godek godek kat 8TV semua dulu baru laa dapat mengundi. tp kan nk sign up tu boleh lak password dia tk boleh ada phrase yg sama dengan username. hehhhh. sebelum ni elok jek username aku pakai nak create password untuk Facebook, Gmail, YM semua. hehhh. kantoi sudeyhhh. last last amik Paranoia as username pastu password nk login laptop aku. senang citoo! heeee.

lepas daa login semua boleh laa mengundi kelik kelik. ada kuota dalam 17 kali jek kot boleh kelik kelik undi tu. aku mcm bodoo bodoo pegi laa kelik bebanyak untuk Rockstar Award nak dekat 8 kali. mampu? hehhh. mn aku perasan ada kuota. sebab aku kelik kelik lelaju. so lepas dr kelik tu dy akan ckp brp remaining votes yg boleh mengundi. lepas yg kali kelapan tu baru perasan. lantak-lah.


aku selamba badak jugekk kelik kelik kelik kelik FT untuk Rockstar Award tu sampai habis kuota undi aku. mampu? AHHAHHAHAA! jadi pegi la undi FT gak weyhhhh. tu kat atas tu ada ads SHOUT AWARD 2010. pegi klik la mengundi bg sesape yg tk dapat mengundi kat DUN Galas dan Parlimen Batu Sapi okehh. dpt la gak korg merasa debaran nk mengundi walaupun bukan dari SPR. heeeee. ads SHOUT AWARD 2010 daa melekat jd Baby Earning aku laaa. jd i got my second BE bebek! HAHA, thnx cik nuffnang lagik sbb bagik. masin lidah aku.


pegi kelik ads SHOUT AWARD kat atas!



=))

No comments: