Pages

October 18, 2010

SHOUT AWARD 2010

kalau tahun lepas Bunkface byk bolot award. tahun ni tk leh laa nk bajet sapo. mcm Faizal Tahir kot. heee, aku peminat dy ah. mari mari mari vote utk FT! calon calon untuk semua kategori dalam SHOUT AWARD 2010 pun daa terdedah. sekarang daa boleh mengundi weyhh! hehhh. pi laa mengundi online okehh. banner ads dy pun daa merata sekarang. rajin gak ads SHOUT AWARD 2010 ni menyinggah kat Leader Board (LB) aku niyh. mintak mintak laa BE esok pagi yee. hiksss. jadi kalau daa nmpk ads SHOUT AWARD 2010 tu klik jek leh teleport pi website nak mengundi tu. kalau tk de meh klik sini nak mengundi yee. pengundian daa dibuka dari 18 Okt 2010 - 19 Nov 2010. nah tengok pencalonan bagi tiap award yang ada.
klik gambar untuk view lagi elok
kategori yg mcm best aku rasa HOT CHICK AWARD dengan HOT GUY AWARD.

HOT CHICK
- Maya Karin
- Mizz Nina
- Nora Danish
- Nur Fazura
- Scha Al-Yahya
- Vanidah Imran

HOT GUY AWARD
- Faizal Tahir
- Farid Kamil
- Hans Isaac
- Henry Golding
- Remy Ishak
- Shaheizy Sam

aku bajet untuk chick award; Nur Fazura. tp kenapa Eira Syazira aku tk tercalon hah?? iskkk. hehhh, tp Vanidah Imran pun tercalon kot hot chick ni. dasyat kott! HAHAHA! utk hot guy mmg FT aku lah. heee. mcm bess jek kalau dpt tgk live kan. hehhh. berangan laa aku nk pi tempat tempat maksiat ni, seperti kata mak aku.
zzzzzzzzzzzzz. =,=

No comments: