Pages

November 25, 2010

BC : Day 01

Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

fresh gila dari ladang snap!
ermmm, 15 interesting facts about me. interesting kerrr? heeee. interesting gak kalau daa memang fakta dan bukan auta! nah amik baca londeh abih rahsia aku! ahahhaaa!

here we go sygg !


1. tangan berpeluh. hehhh, aku benci ckp kelemahan aku. tapi ni laa fact mmg tangan aku cepat sangat sangat berpeluh. daa memang mcm tu. adik aku pun mcm tu. kindda disorder kotttt. dokterrr!!

2. bab makanan aku memang banyak jek pantang. tk makan seafood. aku tk makan udang, sotong, ketam, kerang, siput dll lagi makanan laut. hate it so much! hanyirrrr. tapi sangat menyukai ikan pari yee.

3. aku jugak tk makan buah durian. daa try makan banyak kali tp still akan muntah balik. "=.=

4. masih pasal makanan.
seorang yang kuat makan sangat sangat. akan memakan apa sahaja yang terdaya. kalau aku ada tolak pelawaan makan orang tu sbb aku malu. yess, aku malu bukan aku kenyang!

5.
mempunyai tangan yang kasar. memang sedap jek kalau nk lempang anak orang.

6.
tk suka reply msg numb yang bukan Maxis. hehhhh. tk cukop kaya laa. yeaa, kepada yang pakai Maxis gak sila drop ur numb en. kite leh main msg msg. heeee. ;DD

7. next fact pasal aku adalah, aku ni
sangat sangat penyabar. tk kisah lagi orang nak sakit kan aku. aku tk cepat serang orang membabi buta jek. NO.

8. disebabkan fact yg ke-6 tu maka lahirlah fact seterusnya yang membawa maksud aku n
i sangat bertoleransi atau pun bertolak ansur jekk. maknanya boleh dibawak berbincanglah. tk berkira sangat untung rugi diri sendiri. asalkan orang lain selesa dengan aku. tk nak laa ada musuh musuh ketat ni semua en. PEACE!

9. fact atas katil lak en. aku suka tido dalam keadaannnn. hmmm, dalam keadaannn yangg.
suka tido dalam keadaan yang banyak bantal bantal. satu kat kepala, satu kat kaki, satu peluk kat tangan, satu kat pinggang dan perut dan selimut. aku suka dan selesa. suka peluk bantal sahaja!

10.
aku tidak ada pencuci muka. hehhhh. kulit aku macam akan alergik kalau pakai apa apa produk chemical lol. lebih suka sekarang yang natural jekkk. weeee~!

11. walaupun aku duduk di dalam pulau yang dikelilingi pantai. even rumah aku jalan kaki 10 minit tatih tatih daa sampai pantai. rumah aku okee, bukan aku. AHAHA! 
aku tk boleh mandi laut. kalau aku mandi karang akan naik bintat bintat macam sisik biawak kat kulit aku. gahhh.

12. disebabkan suka makan, maka
aku ni sangatlah pandai buat kek. yeaa, sangat okeee. sangat suka buat kek. heeee. mak aku pun kalah owww. tk percaya cuba klik sini dan sini okee. =))

13.
mempunyai ramai kawan lelaki daripada perempuan. disebabkan jabatan pelajaran negeri yang campak aku ke sekolah lelaki jek semua. memang kurang sangat sangat kawan perempuan.

14. okeee, lagi dua lagi ni. ummm, aku suka 14.
aku suka nombor 14. tarikh lahir aku 14 April 1990. sila memberi hadiah kepada aku. aku tk mengharapkan sekadar wish jek semata. AHAHHAHAA!

15. yeaaa, aku taw.
aku bukan laa seorang yang serius. senang sangat lost in the middle of the road bila orang cuba nak serius serius cakap dengan aku. tapi tk bermakna aku nk mainkan orang yee. hanya sekadar nak ringankan suasana yang macam teganggg jekk. heeee. senyum lebar dan titik.


16 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha..senget.

sedap lempang anak orang? haha.

pandai buat kek? yeah. tak sabar nak tunjuk aksi besok..hahaha :P

Anis Farhana said...

wahh~fact yang sangat berguna!
first, baru tau yang anda ni tua setahun..haha.saya adik tau!

second.setuju ngan point no 9.tido dengan banyak bantal memang sangat best.dah la conquer katil queen sorang2.bantal nak dekat sepuluh.heaven.haha tu bangun pun lambat tu.he.he

third.point no 12 tuh sangat sweet!

Shaofie said...

jalan jalan sini.
jemputlah singgah blog yeaa.
salam perkenalan.

Tiq said...

Sama.
pakai no maxis juga.
tp tet tk pndai buat kek.
haah sekolah pun spesis sama :DD

Best baca, [;

EMANNUAR said...

yan ;
ape yang senget nye? nk mintak lempeng laa tu. AHAHA, takdeeee!

EMANNUAR said...

anis.farhana ;
woahhh. nnt eman leh buat kek kat anis ah en. ble bufday en??
lalalalalaaa~~

EMANNUAR said...

sui nawi ;
perah peluh baper kali jek nk dapatkan 15 fact ni owww. fuyhhhh.
1st challenge yg mencabar!!

Mra Mastura said...

wohoo xmkn seafood!! same2..tp mra mkn jugaak! >.<

fact no 9 kite samee ah!! bantal2!!

fact no 14,. oh hoo..adeq rupenye inchik ini.. keke ^^

len kali nk kek jugak!woot woot!

EMANNUAR said...

hehhhhh. boleh tido nyenyakk mlm ni.
:)

tomatokering said...

nak komen bnyak2 nie..haha

tgn berpeluh same cam adek laki i..nape yea?huu

pastu pandai buat kek, same cam adek laki i juge.haha

pastu, kebanyakn nye mcm adek i la..bkn i.. haha

tamo kumen da..hehe

Unknown said...

tgn sis pun berpeluh..

Puteri Katek said...

hey awk!!!! majoriti kita adalah sama!!!waaaa boleh jadi geng awin ni.....

yg kita sama:
no: 1,2,4,6,7,8,9,13,15

wow!!!! terus follow la cm ni...hahhaa

selipar biru said...

durian and seafood~
kekekekke

EMANNUAR said...

HAHA, byk persamaan en aku ni. malu i okeeyyy.
AHAHHAHHAA!

Anonymous said...

susususu..
mmg bepeluh enn? kire nnti kene prepare tissue laa en?
suke peluk bantal je ehh? haha.
=P
nnti aku pun nk buat note pasal diri sy jugak bole?

Anis Farhana said...

hah..bole2..bulan 1 heehehe