Pages

November 26, 2010

BC : Day 02

Day 02 - The meaning behind your blog name

URL : bukanpembohong.blogspot.com
blog name : Inchik Eman

memula dulu nama blog ini bukan bohong, pastu baru baru ni baru tuka ke Inchik Eman ni. heeee. saje jek nk bagi eksklusif sikit. heeeee. diam! okee, tapi aku lebih nak cakap pasal maksud nama blog aku yang dedulu tu ini bukan bohong.

ini bukan bohong.
seiring dan selari jek dengan nama URL aku kan. sebab kenapa aku pilih nama macam ni ada berkaitan dengan entry memula aku dalam blog ini. ketika tu aku sangat sangat frust tengah putus cintonn. putus cintonn okehh, bukan cinta melankolot tu! time memula origin blg aku ni lebih kepada frustration. woahhhh, melankolot gila aku time dedulu. hehhh. padahal beberapa bulan lepas jek kott. tapi still memang aku rasa origin blog aku ni pasal frustration. tapi sekarang daa menyimpang jauh daaa. tengok laa kan blog aku sekarang daa hepi hepi jek kan. ada segmen ketuk-ketuk yang glamer tu dan rajin jek masuk kontess. weeee~!

ini bukan bohong dicipta untuk menampakkan yang betapa aku menulis dalam blog ni jujur jek segala perkataan aku. tk ada lapik lapik dan masih terkawal adab tatasusila okehh. tiada langsung unsur fitnah apatah lagi nak memburukkan mana mana pihak. SERIOUS! aku kalau bercakap tu dari sumber yang sahih. tk ada mekap mekap story sendiri dan jaja ke hulu ke hilir SENDIRI. hehhhh. *mood marah*

okeeeh, aku sayang sangat blog aku. senyum lebar dan titik.

13 comments:

efa said...

hoho...dh tukar...nice new header :)

Puteri Iqa Izyan said...

hua3..
sebab putus cinton yek?

eman, if u dun mind la kan..iqa tag eman utk contest.check it out :P

http://puterizyan.blogspot.com/2010/11/shades-contest-by-miss-genit.html

adrinaqamarina said...

semoga terus jujur hendakNYA~~~

nak cari entry mula3 la~

Lydia Miza said...

yes..kena jujur dalam menulis,baru orang suka baca.betul x adik ku?

Unknown said...

hik hik..promote jgan x promote :)


NEW POST : Nurse Terlampau

Anis Farhana said...

haha..blog untuk lepas frust..haha.. seb baik bukak blog bukan buat benda pelik lain.btw, bagus2!

Tiq said...

ecewah,mcm kta juga.duk tgh
frust.kwn2 baca siap2 muntah.

hrini kta prsan blog eman
lmbt ckit nk load.sedihh.

wantong said...

yeahhh...datang sini...baca2

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
tulis apa saja... kalu best aku baca dan comments

EMANNUAR said...

efa ;
header serombong asap name dy.
ori punya, talak juai !

EMANNUAR said...

Puteri Iqa Izyan ;
yelaaa, sbb putus cinton laa. xjn putus cinta lak. AHAHHA!

okee, sekarang jugakk cekidaod!

EMANNUAR said...

adrinaqamarina ;
alamak, daa bc nnt jgn benci eman en. adeyhhhh. berperasaan sgt time dedulu tu. syaitonnnn mn ntah bisik. hmmmm..

EMANNUAR said...

LM ;
menulis bukan kerna nama. kan? menulis sejujur hati. heeee. geli lak bdk laki ckp cmni.
hiksssss.