Pages

November 28, 2010

BC : Day 04

Day 04 - A habit that you wish you didn’t have


umm, tabiat apo? tabiat merokok? tabiat tu memang tk ada. hmm, oke. aku pernah merokok sekejap dulu. dahulu yee. sekejap jek pun. dan berharap aku tk akan merokok lagi. tk akan lagi. cukup laa dulu jek sbb mungkin nampak sempoi kot bila merokok time tu. aku tk ketagih langsung dan aku bukan perokok, aku hanya merokok jek. itu bukan tabiat aku. dan aku berharap aku tk akan menjadikan ia sebagai tabiat. tak akan. menyesalnyaa buat benda benda bodoh macam tu. pendek akal laa aku ni dulu. syaitonnn mn jek ntah bisik. haishhh. Ya Allah, mintak dijauhkan laaa. Insyaa-Allah.

TAK NAKKK!

pee/ass : yun mintak ampun mak dan abah.

8 comments:

myra said...

good2..dan beruntung sebab tak ketagihkan..;)
ada stengah dh skali jd ktagih..tp mmg ade jnis yg tak ktagih..

Eman said...

heee. thnx myra. selamatkan. hidup sihat lepas ni.
;DD

Puteri Iqa Izyan said...

stay away from "rokok" huhu..

bukannye rase mcm epal pun kannn? heee :P

twinkle twinkle said...

alhmdulillah ahh a;D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bagus2..encik suami pun tak merokok.

Eman said...

Puteri Iqa Izyan ;
lapar epal ijau lak tetiba ni yan oi. heeeee.

Eman said...

LM ;
Alhamdullilah. pasni kena dewasa lagi berpikir kan akak.
=P

sarah honey said...

berhentilah anda sebelum ketagihan.huhu

sweet anak bapak!