Pages

November 30, 2010

BC : Day 06

Day 06 - Favorite superhero and why

walaupun sekarang kat Malaysia daa ada superhero buatan sendiri seperti cicakman darkbatman dan ramai lagi sekarang yang berlagak nk jadi pewira satria. hehhh. tapi aku daa lebih menyayangi superhero kelahiran US ni. waaaa, gay kah aku? tak okee. jadi untuk cabaran hari ke-6 aku pilih Spiderman sebagai favorite superhero aku.

Spiderman, Spiderman,
Does whatever a spider can
Spins a web, any size,
Catches thieves just like flies
Look Out!
Here comes the Spiderman.

cukop cukop jangan nyanyi lagi. tolong fokus apa aku nak menulis ni okehh. hehhh. ada 4 sebab jek yang mampu aku pikir kenapa aku minat sangat sangat kat Mr. Spidey ini.

1. Sebabkan dia mempunyai susuk tubuh badan macam aku. errr, aku maksudkan yang versi Tobey Maguire ah. yang versi katoon ampa imagin imagin ah sendiri, aku tk tercapai nak imagin. okee, kalau tk percaya cuba bandingkan gambar aku kat header tu dengan Tobey Maguire. bandingkan-lahh! mungkin sikit jek beza kan. yelaaa, aku kan muda lagi, dalam 4-5 tahun lagi sama la tu. aku bukan nak cakap aku verangann tapi memang kebetulan kan. hehhh.

2. Lagi satu Spiderman ni mempunyai suit persalinan yang lawaaaaa! aku minat gilaa-lah suit spderman ni. corak corak web tu sangat amazing giloo kan. pastu kombinasi warna merah dan biru tu lawa sangat sangat. i loikeee! kalau aku serlum suit tu mesti matchingkan dengan kulit aku. tapi kulit aku gelap sikit. takpo-lah kot sebab suit Spderman tu kan serlum abess sume susuk badan, mn nmpak kulit. Muahahahaaa!!

3. Power spiderman tk ada laa macam sangat luar biasa pun kan. dia hanya ada power kekuatan tenaga yang dasyat dan kelincahan lompat loncat sana sini yang sangat sangat lincah giloo! logik laa sikit power Spiderman ni kalau nak banding superhero lain. hehhhh, logik kerr? lanyak-lah. kalau tengok dia main gayut gayut keliling bagunan New York tu macam bess kottt!! warghhhh, bess lagik kalau dukung awek sambil gayut gayut tu. nanti awek jerit jerit macam giloo jek kan. padan muka! AHAAHHHAAA!!

4. Dan akhir sekali mestilah kebaikan Mr. Spidey ni membanteras jenayah keliling bandaraya tu kan. dia tolong orang orang yang dalam kesusahan tanpa perlu publisiti nak glamer glamer pun. orang media jek yang terhegeh-hegeh nak bising bising nak dapatkan Spiderman ni muncul dalam dada akhbar depa. iskkkk, tengok laa seibijik macam aku kan. aku mn ada giloo glamer. weeee~!

Spiderman, Spiderman
Friendly neighborhood Spiderman
Wealth and fame
He's ingnored
Action is his reward.

To him, life is a great big bang up
Whenever there's a hang up
You'll find the Spider man.


19 comments:

najihah sahami said...

haha..mish minat power rangers je.hehe

Lydia Miza said...

salam
hero akak otomen taro.hehe

Mek Onie said...

sailorman dengan spiderman sape menang ;)

MummyAyu said...

silent pls..jangan nyanyi lg ari da ujan..hahahaha...hero saya doraemon..bley x??hehehehe

Puteri Iqa Izyan said...

wahhh..spiderman..
spiderwomen dtg neh... hua hua hua..

kuma said...

gua minat venom. kool!

zidEL zhafiz said...

uit..eman maguire..hoho~~~

EMANNUAR said...

Mish ;
power rangers zaman tok kadok time kecik3 tu. HAHA, suka tgk time depa bertukar. power rangers pink pakai mini skirt.

EMANNUAR said...

LM ;
otomen taro yg tanduk lombu tu kan?

EMANNUAR said...

meaw ;
sailormoon pakai kuasa bulan tu kan? HAHHA, akan menghukum mu!!
muahahhaha!!

EMANNUAR said...

ms ayu ;
doraemon mmg diminati semua peringkat umur kan. poket dia laa paling satira skali.
;DD

EMANNUAR said...

Puteri Iqa Izyan ;
woahhh!
yan dtg gayut gayut gak keh ni??
eeee, xmalu!

EMANNUAR said...

kuma ;
venom ble dlm bdn spiderman cool!
ble luar badan daa macam jenglot aku nengok.

EMANNUAR said...

sarepdol ;
conan en? ntah laa, aku kurang yakin ah. tp tibai jek laa kan.

EMANNUAR said...

zidEL zhafiz ;
alamak!
cam tk sedap jek nama kaya gitu.
;DD

Tiq said...

Ohh...
i minat tarantula man,ohoo
ada ke? :D

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

shin chan boleh jadi hero x?..haha

Unknown said...

adoii, eman..rupanya, bukan nama je kita sama, tapi hero kegemaran pon sama.. haish~

sarah honey said...

adoi..
saya pun baru terpikir nak jadikan spiderman ni as my fav superhero.
kena tukar la.haha

btw,tanx follow i.

fyi kita tgh buat benda yg sama cuma awak lagi maju kedepan kot.huhu