Pages

November 05, 2010

cerita mulut kemulut II

daa lama tk buat entry bergambar kann. tengok ah esok esok keh aku rajin nk snap snap pic, aku tarok sini. ada orang daa bising tanya muka aku sekarang daa mcm mn jek pas tetibe jd monster cheezels hari tu. heeeee. korang ingt muka aku senang senang keh nk bertukar ubah ubah jd malaun lain? nan adoooo. AHHHAA!

entry ni bukan kisah pic pic atau jauh sekali entry pasal nak ketuk ketuk kuali en. entry hanya sambungan dari cerpen melankolot cetusan picisan keramat dewa dewi yang lepas. hehhhh. panjang lak jenama cerpen ni nk di genre kan. weeeee~

*kali ni aku malas nk highlight watak sorang orang, si pembawa mulut dan si buah mulut. tk larat!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



okehhh, aku sebenarnya tk nak sambung cerpen cetusan picisan keramat dewa dewi tu lagi. sekali lagi, aku tk larat. trimakasot.

10 comments:

Lydia Miza said...

ambik api..cucuh je pd mulut yg pembewa mulut tu..senang kan eman..huhuhu

Anonymous said...

pada yang tatahu pape . sila diam okeyy . si pembawa mulut bukan busuk yg disangka . better shut your fuckin mouth . si pembawa mulut mmg akan mintak maaf dgn cara yg pling hormat if ape dia ckp adalah satu kesilapan . thnk you tak teruskan . alfateh (:

Anonymous said...

hahahaha..
x mo tensi2!!!!

Anonymous said...

bagus la.. berbaik-baik. yang sudah tu sudah. jangan ungkit, jangan cari pasal dah. same goes to him , let bygone be bygone . bury the godamn hatchet .

everybody makes mistake. kan?

have a nice day. and have a good life. :)

EMANNUAR said...

ends of the srory.
moral of the story?

JANGAN BAWA MULUT.
sekian.

Anonymous said...

patut bakar je pembawa mulut tu.....BURN TO HELL MTF....


p/s: klu tak letak i.d btul takyah KOMEN...gi romen lagi elok

Anonymous said...

and also better to tell the truth, daripada tipu untuk jaga hati. tul tak?

:) .

backstabbing is hurtful too i think? ;D

✖cabbage✖ said...

PERSETANKAN SI PEMBAWA MULUT...
coi!!

EMANNUAR said...

sudah. sudah. kembali bertenang fellas.

cheeseeeeeeeeeeeeeee!
:DD

Unknown said...

kalo due2,si pembawa mulut n si buah mulut tu da dilahirkan dari keturunan lidah berbelit da x boleh buat ape lg la kan...da jahanam la..keling tu keling jugak,,,bak kate sorg staff tmpat kje aku,,,