Pages

November 23, 2010

ikhlas dengan blogger

sori semalam BW tersekat seketika sbb shoutmix ada problem entah pehal tetiba system shoutmix tu down. hehhhh. maintenance kottt. takpo-lahh.

sekarang aku tengah dok tunggu butter aku lembut sikit. maw buat kek ah hari ni. kek coklat lembab. weeee~ choc moist laaa. daa tepung dok belambak tu baik aku main masak masak kat rumahh. lagi pun ada janji dengan sorang blogger itteww nak buat kek sempena bufday dia. AHAHHAHA! sabarrrrrrr..


hikssss. lama kot tk main main oven tu. tadi aku daa cuci sikit sikit oven tu. tgh bagi kering jek ni. semalam lepas godek godek resepi dalam myresepi.com tu terus jek aku rembat resepi choc moist. heeee. aku pakai tepung kek yang daa ready made lol. senang laa kann. ;DD

kepada mereka mereka yang asek dok tanya mintak tutorial aku macam mana aku mekap mekap blog ni semalaman semalam. karang laa pass aku bakar kek aku bagi website mana yang aku pegi copy-cat kod HTML sesemua tu enn. kek aku lebih peting sekarang okehhh. sabarrrrrr... 

kepada yang ada masalah atau ada hal hal peribadi yang nak dikongsi keh apo kehh silaa laa nuless email kecemasan kat aku en. kompemm dilayann! heeeee. sekarang aku daa mula berpikir untuk lebih serius dengan blog. blog aku ni sekarang bukan sekadar nak merepek merapu tunggang langgang tapi daa boleh jadi tempat untuk aku  nak berkawan kawan lebih rapat dengan para blogger lain. para blogger ni yang ramai yang sememangnya jujur dalam bersahabat. walaupun medium hanyalah di blog tapi sangat dekat lol. i loikeeee~!

add laa Facebook Inchik Eman enn.
TULES SIMPLE MESSAGE CAKAP BLOGGER GAK TAU.



13 comments:

Mek Onie said...

sama ngan meaw..... ;)

Mra Mastura said...

da add fb eman lameee dah, tp eman x approve agy~
tp skarang da deactivare jap.. sebab nk xm..kekeke =)

EMANNUAR said...

mRa amira ;
yekeh? sorry laaa sbb tk berani app. nnt daa activate notice eman balik en. sorry sekali lg.

Faizal Sulaiman said...

haha..sat aku nak add.bole?hehehe

@cik_ezati said...

rajinnye buat kek bagai hiks ^^

ghost said...

niat yang baik kalau tanam di padang bola boleh tumbuh padi..lebih kurang macam tuh lar moralnya.Jadi berniat baik lah.

Lydia Miza said...

salam..wahh buat ke?tuk siapa la blogger istimewa tu ye?mesti eman baik ngan dia kan?

EMANNUAR said...

biskut ;
yekeh ni perumpaan ko wehh? HAHA, balonn jek en.
;DD

EMANNUAR said...

LM ;
hiksssss.
=P

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Salam dik, Tq singgah blog Be Simple Beb.

Mun said...

buatkan kek sebijik, lapar ni :D

EMANNUAR said...

tgh buat laaa ni. mlm kang post entry kek en. sabarrrrrrrrr...
;DD

Aishot said...

dah siap kek tu pos la sikit