Pages

November 05, 2010

magis doa mak-abah

doa mak/abah jangan dipandang sebelah mata. SERIOUS-lah!

dua malam lepas, aku call mak mintak dy doakan aku dilindungi segala musibah lagi lagi nak exam last paper selasa ni. terharu. ni lah kali pertama aku mintak mak aku doakan sesuatu benda yang khusus tu. nak nanges jek time bg taw nak mintak mak doakan. yelaa, siapa laa aku sebelum ni. bukanlah anak yang baik patuh sangat. pastu bila susah baru nak cari mengadu masalah kat mak. tp mmg betul lah kan hati mak tu sentiasa mendoakan kebaikan anak-anak dia. kalau ada mak yang setan tu aku tujukan kepada mereka mereka yang buang anak suka suki jek. sampai ada baby yang mati dek kerana perangai nafsu setan mak mak yang tak ready rupanya nk jadi mak. hehhhh. geram ni. gerammm!

td petang mak SMS.

Mak : Mcmna sihat x?
Aku : Sihat ja. Tk ada apa pun dah. Budak tu baru mintk maaf mlm smlm. Trima kasih mak.
Mak : K jaga diri elok2
Aku : blablablablaabalablablaaa. thnx mak.

kat sini aku nak kongsi jek betapa berat mana masalah korang kalau tk dapat selesaikan jangan lupa mintak tolong mak doakan. Insyaallah ringan nnt berkat doa mak. SUMPAH!


p/s : thnx gak wat akak LM yang supportive.

4 comments:

JuAn NaSir said...

like.....=)

Lydia Miza said...

Eman dah ok ye..Alahmdulillah..hehe,ada sebut nama LM..malu akak.apa2 pun..take care..dan dood luck untuk ezam nnt ye.

EMANNUAR said...

im relieved.

;DD

Anonymous said...

ha betul tu..ell setuju sgt...ell boleh rasa dulu masa ell duduk asarama jarang kol family...terasa amat berbeza kehidupn berbnding skrg yang setiap minggu kol hanya sekdr tnya kabar..hati rasa lebih tenang..=)