Pages

November 24, 2010

Premier : NEW HEADER

Woahhhhh! Wahhh! Fu-yohhhh!
AHAHHAA! apa lagi perkataan nak describe mood gempak aku sekarang weyhhh.

WAARGHHHHH!!

oke okee. Bismillah.
memang dari minggu lepas lagi daa dok bising nak buat header baru. nak buat sendiri mmg haram jek sbb aku sendiri tk ada software kejadah pasal photoshop CS CS CS apo ntahh semua tu. heeee. jadi aku lenyapkan jek laa impian nk design sendiri header blog aku ni. layan jek laa BW pas daa tk reti nak mekap header blog aku ni. tiba tiba! sekali lagi enn. TETIBA! AHHAHA! jumpa blog sorang ni. nama blog dia, syatozapunyer. kenal kan? kompius memula ingatkan gurl, rupanya laki ah wehh! gangster cukoppp.

haaaaa. nama panggilan glamer sekarang Zai jekk. heeee. blog dia cun kot! hari hari aku pegi nk jamu mata tgk header yang kelip kelip kuar satu satu hurup tu. weeee~! SERIOUS, aku pegi hari hari okehh. sambil tu jerit kat shoutbox dia cakap lawaaaa laaa cunnnnn laaa blog hang! AHHAHHAA!

bodek bodek ayat ayat nak dekat 2-3 hari baru laa si Zai ni respons nak designkan header untuk aku. untuk aku weyhhhh! untuk blog bukanpembohong aku niyhhh! WAHAHHAHAA! nevesss aku. ciyttt. deal daa ikat janji pagi semalam semua. pastu pas discuss discuss dalam ym tadi. terus siap hari ni jugakk. kejappp jek dy buat. express punyerrrr. HEBAT! umur dia 16 kot weyhh, bijak kan si Zai ni. bagus ahh. tp oke laa, at least dapat gak tukar langsir baru blog aku ni. sedap lagi kan orang memandang. sedap kerrrr??
=.="



lawa kan? lawa kan? cepattt laa cakap lawa jugakkk! AHHAHAA, kreatif ah si Zai ni buat. cepat pegi serang blog dia yang cun tuu. cepattttt! heeeeee. thnx en Zai. sori laa macam macam request tadi dalam YM. orang tk pandai main main kod HTML mmg cmni yeee. tapi tk ada laa jahil sangat sangat. heeeee.

Ori Punya, Talak Juai !

mari blogging sampai lebamm lagi.

16 comments:

Anis Farhana said...

memang cantik! suka yang kelip2 tuhh..

Mra Mastura said...

memula memang ingat girls pn.. hehe
^________^

meh mra jerit skali

WARGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! HEADER BARU TUUUUUUUUUUUU!

^___^ keke..jerit dngan ayu tuh!

^__^ okay, nak lari bc buku! bye!

Lydia Miza said...

Lawa..khas buat eman kan?bila zai nak tlg buat umah tuk sis sempena nak sambut pengunjung ke 1 k ni..rasa nak buat umah baru gak la..huhu

EMANNUAR said...

anis.farhana ;
HAHA, talak juai punyaaa owww.
;p

EMANNUAR said...

mRa amira ;
woahhh. kaki jerit ni mesti kaki karok gak en mra? jom battle!!

EMANNUAR said...

LM ;
cepatt giloo akak nak 1k daaa. kena buat sambutan ni akak!!!

Faizal Sulaiman said...

mantap la header blog ko eman! keep blogging bro!!!!!

Puteri Iqa Izyan said...

fewittt....lawa lah.siap ade kelip2 lagi.huhu :P

EMANNUAR said...

FaizalSulaiman ;
maseyhhh FS. keep on blogging too!
wooo, omputeh kejapp.
hikssss.

EMANNUAR said...

Puteri Iqa Izyan ;
semangat sikit yan dgn langsir baru ni. weeee~!

Nur Atiqah said...

smart gilak arh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

suke2! lagi2 yang

"ori punya talak juai" huhuhhu

Tiq said...

Cun lasss..mmg dh agak Eman
nk ltk gmbau tu.POYO.

De'din said...

wow..
cantik header

btw, follow blog ni

EMANNUAR said...

eeqa~ ;
haha, overnyee hepi. AHHAHA!
ori punya, talak juai !

EMANNUAR said...

sui nawi ;
apo lak poyoo. semart kot lobang idunkk tu. WAHAHAHHAA!

Muhammad said...

wahhhhhhhhhhhhhh jealous ni....