Pages

November 26, 2010

Projek DJ2B : Traffic Tak Hengattt

AMARAN !
entry ini khas untuk bacaan sis DJ jek. siape? sis DJ-lah! Cikgu Dahlia yang kaw kaw feymes tu. yeapp, dia sekarang tgh cuti sama gak tu dengan bebudak sekolah lain. weee~! saya pun cuti gak sis oii. calit ibu jari lapik tisu sekalik! heeeeee.

oke oke. Bismillah.
sempena cuti sekolah yang berbahagia buat semua bebudak sekolah ini. sis DJ daa plan untuk buat projek baik punyerrr buat blogger blogger freshie dalam gelangang arena blogging yang mencabar tahap cipanzi ini. hehhhhh. projek ini akan memilih 31 blog untuk menyertai sesi Traffic Tak Hengattt dari blog sis DJ ni yakni baclink. okee, kenapa aku cakap Traffic Tak Hengatttt sbb blog sis DJ ni daa mencapai piawaian sebangsa yang menetapkan blog sis DJ ni blogger otai. okee, sis DJ terima jek laa jangan segan segan mengaku okee. mari ramai ramai jerit ni yee, TRAFFIC TAK HENGATTT! heeeeee. lagi sekali puhlishhhh jerittt.


TRAFFIC TAK HENGATTT!


oke oke. mari serious.
Eman sarankan sis DJ memilih blog Eman ni sbb Eman masih lagi berpegang kepada konsep "sharing is sexy". jadi dengan ini Eman rasa sangat sangat nak share dengan ramai orang lagi pasal perkara perkara yang menarik sebagai bahan untuk berinteraksi sesama bloggers yang lain. bukan alasan untuk mencipta nama tapi sebagai peluang untuk sekadar berkongsi cerita. personal blog kan sis. jadi untuk nampak lagi sexy maka dengan itu saya mengharapkan lagi ramai yang mengetahui kewujudan blog picisan Eman ni rupanya wujud dalam kalangan beratus ribu raban blog yang lain. lagi ramai datang, lagi ramai akan sexy macam katoonn poster sis itu. heeeee.

Eman jugak pernah menjadi antara finalis untuk cabutan giveaway domain percuma bersama iHosterz dulu. kalau sis DJ lupa. meh klik entry ini yee. weeee~! Eman jugak berharap sis DJ dapat memilih Eman untuk muncul dalam projek sis supaya sememang memangnyaa saya nak dapat Traffic Tak Hengattt dari projek sis DJ ni. sebagai seorang blogger freshie yang baru dalam arena blogging ni selama 3 bulan 18 hari, dengan rela hati. Eman akan mempamerkan traffic Nuffnang Eman buat pertama kalinya di dedahkan umum. Eman akan mempamerkan analisis traffic seminggu terkini bersama Nuffnang kekasih gelapku. uwaaa, tk pernah pun buat mcm ni tunjuk tunjuk traffic sendiri. tengoklah sis DJ analisis seminggu blog Eman ni.

*kepada blogger lain tolong senyap yee. ni kesah aku dengan sis DJ jek. hehhhh.

ohh, yaa. ini bukan bohong tu still nama blog Eman. baru jek tuka ke Inchik Eman. sis jangan kompius en, talak tipu mia. heeee. bebaru ni jek Eman sedikit teruja bila melihat visitors Eman sampai gak cecah angka 200 dan 300! fuyhhh, kalau sis perasan. blog Eman mula mendapat tempat sejak Eman makeover blog Eman sedikit demi sedikit. dengan itulah ramai yang rajin berkunjung sebab tengah cuti semester inilah jek peluang untuk Eman memain kod HTML yang bapak susah tu. hehhhh. tapi BW tk sesekali Eman tinggal jika punya kelapangan memegang laptop. sampai Eman nak pergi mandi pun Eman sempat suroh adik perempuan Eman darjah 4 tu tolong pergi BW. siap daa copy ayat BW tu dan dia hanya Ctrl-V jek kat shoutbox blogger blogger lain. heeeee. pecah rahsia aku. gigihnye nak dapat tempat dalam blogging ni supaya orang datang dan berasa sexy sesama. heeee.

sis DJ pliss tinggal koment kat entry ni yee lepas habis membaca sampai ke titik noktah ini.


12 comments:

Syirahh Nursyahirah said...

kalau macam tu, Syirah tak nak baca laa. ngee :)) *dah baca pon*

EMANNUAR said...

HAHA, hampeh Syirah. malu laa tunjuk traffic. segannnn.

Cikgu Dahlia said...

uiks, peningkatan yang baik tu..
rajin adik eman tu :D

u're qualified :D

Anonymous said...

hahaha
ak pun dh baca!
hekhek

Puteri Iqa Izyan said...

sharing is sexy? hahaha..

eman, ok la tuh trafik.iqa pon tak hengat mcm tuh..hahaha


latest : kerana keterlucahan melampau.

Cikgu Dahlia said...

Eman, sis dah bgtau kan kamu qualified?
Tunggu masa sis godek2 blog kamu ni..hehehe


Jom Baca Entry Dahlia: Jumlah Pendapatan dari Nuffnang

EMANNUAR said...

Puteri Iqa Izyan ;
tayang laa seround traffic yan. hiksssss.

EMANNUAR said...

Sis DJ ;
thnx sis. dtg godek godek baek punyerrr oke.
TRAFFIC TAK HENGATTTT!

Cerita Saya, said...

fuyooooo byk nye. saya punya x penah dpt mcm tue lggggggg...urmm..
apa tips nak traffic jd tak hengat nie?

nur said...

wah. traffik meningkat tu.. menarik2
ALL IN ONE

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

power2...graf yang dasyat uh...marilah kenal mengenali...xnk bercakap bohong.. hehe..

http://iqbalhakimi.blogspot.com

saye kerink said...

salam. wahaha best nye..
org tak pernah sampai 300 smtin sehari.
paling tinggi pun 50 smtin. haha.
anyway, sangat cantik yr graph, menaik cantik! congrats! ;]