Pages

November 25, 2010

thanks blogger Beca

short entry.

dua malam lepas time ribut tengah BW tk hingattt. tetiba singgah blog Beca. seperti biasa laa tinggal menempek jejak kat shoutmix Beca tu. pastu pegi blog lain lak. BW tk hingatt lagi dan menyinggah blog Beca lagi. hehhh. biasa laa kan tengah BW tk hingat asek datang blog sama jek sbb dorang pun tgh BW tk hingatt dok menempek jejak. jd aku dtg lagi ke blog Beca dan ternampak ni.

tekan pic utk tumbesaran.
aku daa jadi visitor ke 52,250! terus jek cepat cepat aku print screen dan email Beca. tp tk dapat nk attach pic. pas beberapa minit inbox gmail aku si Beca daa respons;


terus jek aku attach pic tu than send ! excited daaa woiyhhh. dan tengah hari tadi tengah aku sibuk BW tk hingattt tetiba Poslaju datang mai bagi benda. uwaaaaa, terus aku nyanyi nyanyi lagu abg beca.

Abg beca, abg beca ditengah jalan. cari makan, cari makan lalallalaaa~~

dan aku dapat ini orang kampongg woiyhhhh!


ni laa second adiah yang aku dapat sepanjang blogging ni. untung gilooo! barang free org bg kott. nak tau tk benda apa dalam tu? heeee. korang pegi terjah blog Beca cepat! dia ada banyak hadiah nak bagi orang tu. SERIOUSS!! visitors tiap yg ke-50 akan dapat hadiah. mewah gilooo weyhh Beca ni. terjahhhh!!

pee/ass : tetap panjangg kan aku nules. hehhhh. short entry laa sangat!


4 comments:

Beca Hitam said...

wah!! beca happy sebab eman happy... ahakss

Anonymous said...

wah
tahniah2!!!!

Puteri Iqa Izyan said...

hadiah pe? share2.. haha

EMANNUAR said...

shhh. ta leh share ah yan. pegi laa terjah beca nun.