Pages

December 17, 2010

aksi panas 2 beradik

baca paper Harian Metro semalam? hehhhh. aku pun baru terbaca jek tadik ni. kalau belum baca meh kelik sini en. terkujat aku dengar berita sana sini blogger biseng biseng kisah dua beradik lelaki-perempuan beraksi panas. phewwww, aksi panas gapo? aksi panas atas katil ah. hehhhh. betul keh depa ni dua beradik? kalau ikut laporan Harian Metro depa cakap;

"Budak lelaki itu seperti murid tahun lima atau enam manakala remaja perempuan mungkin dalam tingkatan satu atau dua. Kemungkinan mereka adik-beradik kerana fizikal remaja lelaki lebih kecil berbanding pasangannya."

umm, tak taw laa betol keh tk depa ni adek beradek. kena tengok video 3gp depa ni dulu baru leh nilai ni. hehhhhh. penat aku google dan godek godek kat youtube cari tk jumpa pun. AHAHAHAHAA! aku tk simpan okee video video 3gp porn melayu ni. laptop aku suci jekk. heeeeeee.

melampau gila kan keruntuhan akhlak bebudak sekarangg. hmm, daa laa budak Penang! buat malu negeri jaaa. haprak laa depa ni. bole pulak dok main rakam rakam video. yang orang rakam tu aku rasa dia ni upah dua beradik ni kot buat video. Wallahualam.

kalau aksi panas dua beradik bawah ni atas padang lain laaa cerita.

12 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

teruk kan? ish2..bhye betul bdk2 tuh..

zaquan da nk kawen tak lame lagi..sob sob sob T__T

najihah sahami said...

eman!ala..nape xupload je video tu..adess..hehe. gatai je mish nak tgk kan.

Shazmiey Abdurahman said...

laptop suci?? hihi..bole caya ke incik eman?? hahaha..dulu benda2 macam nih kira taboo, skang dah biasa la pulak kan??

Eman said...

yan l
teruk sangattttttt!
zaquan yg mne ah? yg kawen ngn rita ke ngn ayu?

Eman said...

mish ;
amboi mishhhh. kotorr kang blog eman kena banned cemmne?
BAHAYAAAAA!

Eman said...

sarepdol ;
cehhh, apsal lak ko ckp cmtu? ragu ragu lak en statement ko. AHAHAHAA!
suci kotttttt.

AesyaZealous said...

ish2..budak2 skrg..ape mau jadi laa

princeduyong said...

huu...bahaye bahaye...runtuh institusi keluarga...

shatooman said...

laptop kita sama-sama suci..ekekeke~

Anonymous said...

saya teringin nk buat video smbil makan susu dgn cekelat. ehh, silap topik ke? =P

Kenzo@MrConteng said...

man,laptop xde 3gp melayu? suci ke? hihihi... haaa~ ni mesti 3gp jepun omputih latin ade.. melayu je xde..kan? hihi.. :P

Anonymous said...

That vid, budak siam la... Vid nih dah lama kuaq, cuma skunk br nak heboh.. Budak tu pown xsunat lagi... Bukan budak Penang...