Pages

December 15, 2010

AWARD : YAN & ZAI

pehhhhhh. first time ever ah aku wat entry pasal dapat award. first time okehhhh. sebelum sebelum ni orang dok tag aku suro pegi amoik award tp aku macam wat dunno badak sombuu jek. hehhhh. yelaaa, yang bg award tu bukan owner kepada empunya award tu tapi dari tag tag yang berantai berjuntai juntai. jadikk siakap sikap keikhlasan disitu semua orang daa bole nilai kan yang dorang bg award sbb nk berantai rantai. hehhhh.

lagi satu aku macam dok terpikir apa function award ni dalam dunia blogging? pikir punya pikir sampai satu tahap aku malas nak pikir daa dan terus rembat award pemberian dua orang blogger yang aku rapat ni. mehh usha usha dekat dekatt. sat sat sattttt! nyanyi lagu Mior Hassan seround dulu.

Boleh pandang-pandang jangan pegang-pegang,
Duduk renggang-renggang bertambah sayang,
Biar malu-malu biar segan-segan,
Kerna malu itu perisai orang beriman.



heeeeeeeeeeeeee. ni hah award dari ZAI.





dan yang kedua dari YANN! heeeee. i love u laa cmni yannn!


thankss en YAN ngan ZAI sebab datang susah payah ke blog EMAN suruh dan memaksa EMAN amik award. heeeeee. thankssss. kita kawan sampai tua okehh? heeeeeeee. sayangg laa kat ampa dua ni.


pee/ass : kena buat page khas untuk award pasni. kalo yang lain nk bg award tolong bagi sendiri yee. TAG TAG aku tk layannn. thankssss.

4 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

kah kah kah. lebiu too ah!

mmg saje memaksa. haha :P

Syat0za Zai said...

ehh, mane aci, award aku xde pon love u ke ape.. =__=" haha! tq

EMANNUAR said...

Puteri Iqa Izyan ;
yeahhh! tkpe, kalo yan yg pakse takde hal punyeeeee.

EMANNUAR said...

Syat0za ;
eleyhhh, ko nk ngde ngade love gak pehal. tk bersyukur ah tu. cehhhh!

AHAHHAHAHAA!