Pages

December 02, 2010

BC : Day 08

Day 08 - Short term goals for this month and why


entry laju macam peluru sesat!

haihhh. disebabkan tk bekerja dan bermalas malas jek aku ni sempena cuti ni aku rasa macam bermacam macam benda nak buat. elok laa tengah awai bulan ni. jadi dengan ini aku nak setting goals untuk bulan khas aku dedicate kat blog aku. woahhh, daa sampai 500 followers sudeyhh. thankssssss!!

sebelum aku setting goal kena dulu review traffic terkini aku.

HOHO, tk laa sekencang traffic blogger lain. tapi still masih tidak berputus asa untuk maintain. heeee. jadi untuk bulan ni aku nak setting goal baik punya dimana aku nak rank Alexa aku dibawah 1800! phewwww.. =.=" rank dalam Malaysia jek laa pun. mati kott nk mencanggak nk worldwide rank macam tu. kayo daa ah macam Mark Zuckenberg laa daa kott.

pastu aku pun kalau boleh nk target nak turunkian berat. macam berat jek aku rasa blog aku sekarang. kalau boleh nk dalam berat bawah 60KB ah. bolehh kott. ni nak kena godek godek coding HTML lg ah ni. aku rasa laa kann Shoutmix aku ni ahh yang macam berat ah. nak buat macam auto hide kat menu bar. tapi payahh kott coding dia!! haihhhhh..

lagi satu aku nk design banner 125x125 satu ah. perghhh, daa makin serious daa ni aku blogging. macam mn ni? mampu kerrr?? HAHA, sesama support okehh. banner ni agak penting kan nk exchange link dengan blogger blogger yang lain. lagi satu, dengan banner ni bolee nk promote blog kasi dapat traffic tak hengatttt nnt. weee~! 

tu jek target bulan ni. semua berkisarkan blog. pasal diri sendiri biasa biasa jek pun. mestilah nak jadi yang lebih baik dari hari semalam kan. heeeee. chill.

5 comments:

Unknown said...

ouuhhhh....

selamat luck. banyak agenda yang kena buat tu. hak hak hak.

ps: aku bawak subway bagi kat hang.

najihah sahami said...

waa..eman..semoga maju jaya. boleh dpt tu kalau bersungguh2..ley jadi otai eman la xlama lagi. hehe

EMANNUAR said...

noname ;
semalam baru aku mkn subway. kwn aku dpt voucher buy 1 free 1. beli smlm parmessan oregano ngn turkey breast kott. mabelesss!!

EMANNUAR said...

Mish ;
otai gapo nyeee. hijau lg laaa.

Puteri Iqa Izyan said...

huhu..
ade jugak sign up alexa.
tp tak paham sgt :P