Pages

December 07, 2010

BC : Day 13

Day 13 - A letter to someone who has hurt you recently

Alhamdullilah, sampai pun ke hari 13 cabaran 30 Hari Blogging ni. phewwwww, penat lelah nak tebus hari hari yang aku skip yang lepas. okeee, cabaran kali ni susah. melampau cukop kan cabaran ni. haihhh.

kehadapan buat yang terluka,
kenapa sampai macam tu sekali bertindak? saya tk paham. adakah sebab saya banyak kali abaikan awak sampai awak bertindak macam tu sekali? bawaklah berbincang dulu dengan saya. saya mengaku saya selalu abaikan awak dengan lebih utamakan blog dan kawan kawan saya di Penang ni. saya sendiri tk paham apa yang telah saya lakukan dan kenapa saya tk boleh bagi komitmen yang sepatutnya.

ada kala saya terpikir macam saya sebenarnya tk bersedia ke? tk bersedia bagi komitmen ke? banyak kali saya pernah terdetik pikirkan pasal ni. kadang kadang saya tk boleh lepaskan awak tapi pada masa yang sama saya tk mampu beri perhatian kat awak. saya keliru mungkin. maafkan saya. walaupun task ni buat orang yang luka kan saya. tapi saya rasa, saya yang lukakan awak.

saya tak tahu nk betulkan macm mana. FB saya awak remove. msg sy awk tk hirau. url blog awak pun awak daa remove. tolong-lah respons balik. saya tahu awak baca blog saya kerap. yee, awak kerap bukak blog saya ni. sebab saya hanya curang dengan blog jek. saya rasa, saya belum sedia untuk komitmen laa. kita berbincang okee. maaf.

titik noktah dari,
Inchik Eman.

8 comments:

EMANNUAR said...

sarepdol ;
ko try tgk tutorial kat

http://www.intanurulfateha.com/2010/11/tutorial-blockquote.html

sarah honey said...

huhu..sarah pun nebes tngu hari nak kena buat task ni! hahahaha

EMANNUAR said...

sarah honey ;
nevess gak. tp redah jek.
AHHAHAA!

Unknown said...

task apa kah ini?

Puteri Iqa Izyan said...

wah dah ade yg tny tuh caner nk buat blockquote :P

tak sbr nk tgu entri ni publish. haha :P

EMANNUAR said...

Juaini Jamaludin ;
WAHAHA, daa hari ke-13 daa pun. pi godek godek yg lame punyerr.
;DD

hans said...

hahaha
task 30 hari nih
memang cool lah sampai hari ke-13

P/S : Kisah Dongeng Telefon Awam Dan Telefon Bimbit

EMANNUAR said...

Puteri Iqa Izyan ;
HAHA, berkat dr yann gak ni. heee, thanksss.

p/s : susa laa task entri ni. grrr!!