Pages

December 23, 2010

HADIAH SEMUA SELAMAT !

hadiah dari kontes makan ayam aku semua daa selamat sampai ke tangan aku. heeeee. timakaseh buat penganjur Ayeem. akhirnyaa dapat gak aku merasa banner sendiri. HAHA, tengokkk laa cantik tk wehh? Ayeem yang design sendiri owww. heeeeee. ampa tengok laa aku dok men lompat lompat pocong tu. AHAHAA! pasni aku nak buat page khas untuk barter banner dengan blogger lain ahhh. hehhhh. award award yang aku dapat pun tk buat pages lagik. sabaq nohhh. heeeeeeee. kalau ada sesapa yang sudi nk change banner dengan aku tinggal laa link okee. code banner aku kat sebelah. nnt aku add kat sebelah sidebar pulakk. btw, thnx Ayeem! thanksssssss!



semalam time aku kat Pulau Jerejak, lepas jek aku abes buat Flying Fox daa dapat panggilan dari Poslaju cakap ada parcel untuk aku. heeeeeeeee. aku daa taw daa ni mesti hadiah dari kontes makan ayam tu gak. disebabkan tk ada orang kat rumah, aku suroh jek abg Poslaju tu tinggal kan bungkusan tu dalam kabinet almari kt luar rumah aku. haihhhhh, adik pompuan aku pi mn laaa tk taw. kerap lesap rumah jek sejak balik dari Putrajaya ni. hehhhhh. dan hadiah cenderahati dia adalah;


heeeeeeeeee. termalu tersegan lak aku ado pic aku tgh makan ayam nuhh. haishhhhh. lawa kan frame gambaq ni? heeeeee. thnkss sekali lagi Ayeem. bess kot dapat hadiah ni. HAHA, ni kali ketiga aku dapat bungkusan dari Poslaju semenjak jadi bloger ni. dulu tk pena pun Poslaju nk singgah rumah aku bagi barang free. AHHAHAA! thnks sekali Ayeem. ampa mesti tw kan yang Ayeem skrg tengah jalankan satu lagi kontes baru! HADIAH LUMAYAN wehhhh!

18 comments:

efa said...

cntik la hadiah tu sweet+comey hikhik

najihah sahami said...

waa..eman!!!tahniahhh!!

tomatokering said...

eman , sila bawak time gathering sebab ceq nak rembat , haha :D

cik panadol said...

tahniah....bile nk belanja aku ayam!haha

Puteri Iqa Izyan said...

wohoooo.. nak curik ah banner!

Anep™ said...

hadiah tu smrt loh~ heheh

Latest Entry :
-> Pernah Korang Melihat Akuarium Sebesar ini?
-> Serius, Bila Korang Tengok Kek Ni, Korang Rasa Sayang Nak Makan !

Ayeem Jemain said...

hehe semat doh frame tu. aku pon taktau ia sesemart itu. thanks to kie-yu sponsor contest tu :D

nurnatrah said...

congratzz :D

Lydia Miza said...

tahniah eman sayam...
mmg cute gmbr tu tau.

EMANNUAR said...

efa ;
tu laa kan sweet jek. hehhhh. simpan jek laa wat kenangan. nnt kawin nk letak pic kawin oke?

EMANNUAR said...

Mish ;
thankssssss. mish wat la kontes jugakk! pastu bg eman yg jd pemenang.
;DD

EMANNUAR said...

cik tom ;
MUAHAHHAA! eman tk bawak pun. bawak perut kosonggggg jek tu yg sesampai yg lapaq nuhh.

EMANNUAR said...

cik panadol ;
ehhh ehhh, tetiba lak nk belanja apecer? cerr criteee cerr criteeee.
MUAHAHAAHAA!

EMANNUAR said...

Yan ;
curikk laa simpan dlm hati oke??

EMANNUAR said...

Anip ;
semart mcm aku yg gigih mkn gelojoh kannn. thnksssss.

EMANNUAR said...

Ayeem ;
tu ah semart kan frame beskal cemmtu. tggu asni aku nk join next kontess ko wehhh!
=))

EMANNUAR said...

nurnatrah ;
thnksss. rerajen laa join kontess gak okee. zess!

EMANNUAR said...

LM ;
thnksss ummi. nk letak pic kawin dlm frame tu nnt oke tk? heeeeeee.
;DD