Pages

December 15, 2010

Juara Kategori GELOJOH

WOAHHHHH!!
pertama kali ah aku menang kontes kontes bergambar ni wehhh! pertama kali weyhhhh!! AHAHAHAA! selepas aku tewas tiga kali join kontes ini, ini dan ini. tuptuptup kontes bergambar sambil makan ayam ni aku menang. menang tempat pertama okehh! heeeee. tempat pertama kategori GELOJOH. woahhh! aku bajet aku akan tercalon dalam kategori cun, tp tetiba lak terkujat lak aku menang kategori gelojoh. hehhhh. gelojoh kah daku?? AHAHA, mungkin urat urat pipi aku time makan ayam tu kot nampak macam rakus jek kan. cehhhh.

AHHAHA, thankss kepada jejuri yang pilih aku menang en. thanksssssss. thanksssssss.

Category : Paling Gelojoh
No.1 : RM20 + Square flash banner + Cenderahati tajaan Kie-Yu


thanks en kepada Ayeem yang menganjurkan kontes ni. cantik lak gambar aku dalam flash ko wehh. aku tgh semak semak pic nak attach kasi kat Ayeem ni untuk banner. haihhh..


10 comments:

apezs shah said...

gilerh!! tahniahlaaaaa dear... seronok habis laa tu kan.. weih tahniah lagi dr saya... ;)

Puteri Iqa Izyan said...

mmg gelojoh! haha..
tahniah :))

Artzlizan said...

haha...sesuai sesuai...

tomatokering said...

kan ceq dah habaq incik eman mesti mng punye ;P

Ayeem Jemain said...

congrats haha

EMANNUAR said...

apezs shah ;
thnx wehh. HAHA, terkujat gak aku menang wehh.
;DD

EMANNUAR said...

Puteri Iqa Izyan ;
thnx yan sbb doakan okee.
AHAHHAHAA!

EMANNUAR said...

princeduyong ;
sesuai en? haishhhh, susa laa nk buang tabiat gelojoh ni.

EMANNUAR said...

tomatokering :) ;
WOAHHH! thnxx tomato en sbb doa doa kannn. ramalan tepattt ah! heeeee.

EMANNUAR said...

Ayeem Jemain ;
Thnx ah en Ayeem. thanksssssssssss.
;DD