Pages

December 17, 2010

setelah 3 bulan bersama Nuffnang

phewwwww..
=.="

aku tk taw laa bole dibanggakan ke tk. tp dalam tempoh 3 bulan jek dengan 7 Metered Earning (ME) dan 5 BE yang tengah berkempen, aku masih berkobar kobar untuk terus taat setia dengan Nuffnang. aku sekadar nak kongsi jek dengan blogger blogger yang mungkin baru atau seusia tempoh blogging dengan aku. yang senoirita mi amor tu tengok jek laaa. HAHA, ni warung kopi bebudak inggusan jek nk merepek kejapp. heeeee.

hanya nak bagi semangat jek buat ampa semua yang bising bising tk dapat lagi BE dan tk merasa BE ni. sebagai blogger baru macam ayam tk tedidik macam aku ni, aku daa pena share tips tips yang sangat sangat berkesan. sangat berkesan okehh. once aku cakap sangat sangat tu pelisss laa percaya yang aku cakap dengan bersungguh sungguh. hehhhh. tips tu ampa boleh test tengok kat sini en.

jangan berputus asa okehh. aku perasan jek ada jek blogger yang berblog ni sbb nak earning yakni duit-lah! HAHHA, kalo daa pilih Nuffnang tu maka paham paham lahh yang Nuffnang ni Advertising Community. jadi kena laa berbaik comolot dengan Nuffnang okee, hidup berkomuniti laa siketttt. hehhhh. daa daa jangan nk fed-up fed-up laa okee. bersemangat laa blogging. jgn hanya nk mengharap pulangan lumayan jek. niat blogging kena betul. heeeee.

pee/ass : gathering blogger utara tukar venue ampa tw tk? kelik sini tengok venue baru heeeee. aku JOIN!


17 comments:

Unknown said...

baru dpt buffered earning..x pernah lg metered earning..

Myra Jay said...

Wahh!! thniah ye, dlm masa 3 bulan dah dapat bnyk BE... keep on blogging..

Syat0za Zai said...

wowowooooii, jeles2!!=B

sarah honey said...

tahniah! bestnya.saya bila la pulak.. :(

Artzlizan said...

tahniah ye...bagus...

EMANNUAR said...

Rozuan Ismail ;
WOAHH! mesti CTR tinggi giloo daa tu kan.

EMANNUAR said...

Myra Jay ;
yeahhhh! keep on blogging smpai lebamm! heeee.
;DD

EMANNUAR said...

Zai ;
okee laa tu kalau daa jeles. pasni mesti berkobar kobar kan nk blogging.
=p

EMANNUAR said...

sarah honey l
sabar jek laaa. tk lama lg tu.
heeeeeeee.

EMANNUAR said...

princeduyong ;
thanksss. kena rajenn ah pasni kalo nk maintain.

Anonymous said...

waa...tahniah..teruskan usaha anda..

GEMPAR: (Gambar) Mak Chick Berbogel Naik Bas Di Singapura..wth!!!

Puteri Iqa Izyan said...

keep it up. skang nuffnang tgh murah hati nk bg be byk2 kot :P

ZWAN SABRI said...

Sumpah jeles ngan hang.. aku x penah lagi dapt BE tuu.. HAHA..

Unknown said...

jaga2 jangan bagi jadi metered..
macam akak be tinggal 7 ja..
baru nak beranak dah mati..
aduhai..
nak buat macm mana blog tak pemes..

Anep™ said...

perghh..mkin bertambah ko nyer BE..hebat2...

Latest Entry :
-> Ingin Mencari Cinta, 10 Petanda Seseorang Ini Adalah Jodoh Kita !
-> Tingkatkan Trafik Blog Dengan Sistem Autopost Entry Terbaru Di Malaysia Blogger United !

Mun said...

wah wah..belanje maggie goreng plis :)

najihah sahami said...

phewwit..bangga jap jadi kawan eman. maju tu. baru 3 bulan dah 12 Be eman kaut...