Pages

December 16, 2010

tiada jodoh

nawaitu entry ni hanya nak berpesan kepada diri sendiri sahaja.

kadang kadang aku alergik dengar perkataan putus cinta. hehhhh. sebenarnya bukan putus cintaa laa, apa kata panggil jek benda tu sebagai tk ada jodoh. sedap sikit bunyi dan tk laa macam menyedihkan kann. heeee.

peringkat umur 20 macam aku ni biasa laa nak test market. cehhh. ini aku ah, ampa yang lain aku kira apaa! AHHAHA, tapi sebenarnya baru aku perasan dan paham yang aku memang tk bersedia lagi ah kot nk berkasih kasihan. tk tau kenapa. biar jodoh mai sendiri ah time kerja nnt kat AWANI kot. heeeeee. yeaa, aku bercita cita nak jadi wartawan ASTRO AWANI. sekian.

kalau Cikgu Shida bole wat video sbb putus cinta. aku dulu pun ada buat video sebab dapatkan cinta! ampa pena tengok tk? HAHA, daa lama kot post vid tu. meh klik sini weh. heeeee. ni daa tk ada jodoh ni nak buat vid gak tk? HAHA, kang kena cop pengikut Cikgu Shida pulak. =.="

heeee. apa apa pun, setiap perkenalan jangan diakhiri dengan perpisahan okehh. tk jadi kekasih kita tukar laa ke fasa berkawan pulak. senyum laa walau pahit mana sekali pun. heeeeee.

;DD

4 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

agagaga,yan sendiri pun dah byk kali putus cinta.

tp umo bri 20 so, xyh cinte2 lg.kwn je dulu sume.. haha :P

sui nawi said...

Oh you nk jdi
wrtawan rpanya ^^
jgn risau lah psl jodoh2 ni,
nnti Su doakan supaya cpt2
dpt jodoh k :)

isma said...

bukan xde jodoh tp rezeki x samapai lg

najihah sahami said...

oh oh..sabor ye eman...bese la tu. sebelum jumpe orang yang betul kita jumpe orang yang salah dulu..kan?

sterotaip giler ayat. hehe. paper pon..enjy dulu~!!k!