Pages

January 03, 2011

pilih bulu baik

Ada bulu yang perit dan menjadi ingatan sentiasa, itu lama. Ada bulu yang sedang dijaga dan terus ingin menjaga secermat mungkin, yang ni baru. Nak pilih yang mana satu?

Mestilah yang baru. Perkara buruk yang lama kena tinggal dan abaikan terus dari liang ingatan. Perkara yang baru sedang salur laju dalam bebuluh darah. heeeee. ini yang aku cari selama ni, ketenangan dan bukan kecelaruan.

Bongkak, dengki, boros, buta, menyetan dan malu tk bertempat kena tinggal padam dari hati hitam lama. Diganti dengan penjimat, peramah, penyayang dan iman kuat. hehhhh. kuat kerrr? Insya-Allah, diizinkan.


Selamat Tahun Baru 2011.



pee/ass : charger laptop letup, tk boleh deraihh nk blogging.

pee/ass : tiada azam MEGA kali ni. fly with the flow~

13 comments:

meaw said...

hehe . happy tahun baru eman :D

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

mak aih sampai meletup~

najihah sahami said...

hehe..happy blogging yea eman!!semoga terus maju...selamat tahun baru jugak!!!!

nub said...

adoii meletup naa..laptop aku pon da cam hareemm...wayar dah nipih da bila aku selongkaq2 laptop..slalu sgt pns..

Eman said...

meaw ;
hepi tahun baru gak cik meaw. belajar sunggoh sunggoh okeee.
;DD

Eman said...

GKSB ;
tu ah. abeh shot satu rumah kot ari tu. hampehhhh.

Eman said...

Mish ;
sorry eman tk dapat nk kerap melawat mish lately en. btw, hepi blogging and hepi new yaer 2011 gak. take care mish!
;DD

Eman said...

nub ;
hang kena pasang ekonn kipass 5 wehhh. laptop aku compaq cepat gak panaihhh. haremmmmmmm.

eeqa~ said...

bulu buruk janganlah ditinggal terus.. :)

yang buruk jadikan pengajaran... hehe.. :)

Syat0za said...

camne leh letop? haiishh~ ganas nye hang xD

NUR AIN AZMAN said...

errr, menakutkan je title kamoo tu mula2 , hihihi


Happy New Year 2011, sorry late


p/s : jom tolong komen sini

http://officialaenlicious.blogspot.com/2010/12/contest-fesyen-untuk-semua.html

wish me luck ya

thanks beb

:)

sui nawi said...

nk ckp slamat tahun baru !

aleen aiden said...

menyetan?suke pkataan tuh.heh~ ;P