Pages

February 14, 2011

hadiahkan BB Torch untuk lecturer

"toksah dok buat muka sebekk depan ni."
"mana ada miss."
"muka dia memang macam tu pun dari part 1!" *kuangjaqqq !
"diam ah hang ni Wawa! tarik tocang kott."
"lol. sedih ka dengan markah quiz?"
"errrrr....nah amik BB Torch ni miss. Hepi Bufday Miss!"


first time tadi dalam kelas nyanyi lagu HEPI BUFDAY reramai dalam kelas. selalu dok nyanyi sesama sendiri jek pun. hari ni pulak tetiba gedik pi nyanyi. motif? takmau bagi Miss naik angin sebab Quiz 1 dia bagi hari ni. MUAHAHHAHHA! 

dan memang YA, Miss tk marah marah naik angin pun time consult sorang sorang time bagi paper Quiz tadi. hehhhh. Quiz 1 aku teruk cukopppp! demmmitt! aku kena kuat baca ah pasni. hmmm, sempat gak tadi ramai ramai buat kad express dengan semua orang sign dan tulis ucapan ringkas buat Miss. lol, sweetnyaa kelas aku ni. baru perasan.

kebetulan dalam beg aku tadi aku terbawak brochure BB Torch dari rumah. (okee, aku mmg suka kutip brochure BB) dalam kad ucapan bufday tadi sempat laa selit brochure tadi tu. weeee~! 

HADIAH NI JEK YANG MAMPU KAMI BAGI UNTUK MISS.
SEMOGA MENJADI KENYATAAN!
;DD


5 comments:

Aida Zafirah said...

happy birthday to ur lecturer...:)

gigiAriEma said...

haha..sempoi gila proses bodek lect tuh..hehe

Lydia Miza said...

wahh bodeh eh eman...hihi

Amyra said...

bru nk kgum bg BB kt lec...hehehe...rupenya brochure jerr....

Kak Mahh said...

Baiknya dia,bagi akak satu...siapalah akak ye???