Pages

March 17, 2011

bergayut boleh mengurangkan sperma ?

macam semua orang, mesti semua suka dan kadang kadang daa jadi macam hobi buat sesetengah orang untuk adakan slot masa antara 24 jam sehari tu untuk bergayut telefon jek. well, aku tak dak laaa. mana kot nak taw kalau ampa yang lain ada. sebab benda ni memang wujud dalam kalangan housemate aku sendiri.

kadang kadang bergayut tu sampai telinga panas. ada cakap kalau bercakap/bergayut telefon ni lama sangat akan ada kesan sebabkan radiasi semasa membuat panggilan tu. kesan kepada sel otak laa, telinga laa dan macam macam lagi. tapi benda daa setahu aku tak lagi terbukti kesahihan bukti dia. Presiden Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP) baru baru ni ada mengatakan pengguna yang membuat panggilan telefon bimbit lebih daripada empat jam sehari mempunyai bilangan sperma yang paling kurang dan paling rendah kualitinya. ini kes untuk lelaki lorhhh. adeyhhhhh, tapi tk silap aku lepas tu ada yang menyangkal pendapat CAP nih. entahhh lahhh.
=.=

tadi tengah hari lepas jek kelas OB (Organizational Behavior) singgah kejap ke Caltex kat Lembah Bujang isi minyak. tetiba henpon aku bunyi terima panggilan dari Abah. cepat cepat aku lari keluar dari kereta dan lari ke seberang jalan sebabkan radiasi telefon boleh menyebabkan kebakaran serious kat petrol station. benda ini memang sahih dan memang terjadi okehh!

jadi jangan dan jangan bercakap telefon ketika tengah isi minyak. tk kira laa yang tgh pam minyak atau pun yang dalam kereta tengah tunggu boyfren ampa isi minyak tu. hehhhh.




6 comments:

ainraus said...

emmm. kena pesan dengan encik boyfriend. tanak gayut lama2. :P

rayne rawt rawt said...

bahaya jugak seposen :D

EMANNUAR said...

Ainraus ;
HAHAA, pesan jgn tk pesann. nnt susa owww.
;)

EMANNUAR said...

Rayne Rawt Rawt ;
memang bahayaaaaa!!
AHAHHAHHAAA!
=p

FizLux said...

gayut kat pokok xpe kan? hehehe

Syafiq said...

erkk betol ke ni?huhu...mmg bayak dengar pasal benda ni,dan ada org kata,bila kita sujud,leh neutral kan balik sume ion2 negative dlm badan..


www.duniakiesya.blogspot.com