Pages

March 29, 2011

Hepi Bufday Muhammad Fithrie Ozair

HEPI BUFDAY FITHRIE !


dalam banyak banyak BFFANE aku, dia ni lah yang paling tua sebab dia yang terberanak dulu. tapi dialah yang paling paling paling sensitif hati kaca hati kapas gila! gila gila punya laa sensitif emo emo. grrr!!

macam nak penampaq sedas jaa kalau tengok dia nih emo. HAHAA, tapi sabaq jek laa sebab kawan susah dan senang, sama sama seronok, sama sama sedih, sama sama berlapar, sama sama pinjam duit, sama sama macam macam lahh!

aku teringat lagi peristiwa dalam tahun ni weyhh. time tu kita kat KL dan tengah nak sabotaj Ikhwan dari jangan mai KL. OMG, kejadian jalan jalan sama sama dengan Syafiq lebih kurang 2km tu sangat tragis okee dengan hujannyaaa. so sweet. dan masa sama Betty tak jugak ketinggalan kita roger roger sebab nak sepakat sabotaj Ikhwan.

tu first time kita berlima ada kat KL serentak, datang dari pelbagai cerok bumi Malaysia.
:')

sekarang hang daa ada lesen skuba en. gila-lahhh! merata pulau hang daa pi selam selam kat Malaysia. jeles! tapi hang tk sampai belah belah Borneo lagik kann. jadi aku tak jeles sangat pun. AHAHHAA!

pagi tadi hang text aku, time tu aku tak dak kredit weyhhh. sori en. bukan aku tak ingat, memang ingat pun dah sebab pagi pukul 1 lebih aku daa di notified oleh FB.

ALLAH panjangkan umur hang.
hepi hepi dengan awek tersayang okehh.
;)

7 comments:

Santan Berlada said...

mmg la...
yg tua mmg sensitif sikit...
same cm ak gak... hahaha

papepon
epy befday for him...
hepy n smile always...^^

Anonymous said...

happy birthday for him....
may Allah bless him always....
p/s: scuba....syoknye...

EMANNUAR said...

Shamsuddin Amin ;
iyerr en?
HAHA, aku anak sulong, agak sensitif jugak kott.
=S

EMANNUAR said...

Nurul Nadiah Mamat ;
nak scuba kena ada lesen oww. kwn sy ni daa lulus daa lesen scuba dy.
DASYAT!
;D

Anonymous said...

hepi besday fit3!!!! ehm..sowie la bub wish giler bapak punya lmbt..aq pn xigt sgt besday kwn2 dah..otak serabut gan keja nu keja ni.sem depan nak besara dah jd owg besa..wish u all the best. hope that u will success in ur life..!!
From someone that u fren long2 time ago..MRS..

Anonymous said...

erm...
cam tak berapa ingatla MRS...
Spe eh?
btw thx eman n all yg wishes2 nih wlupon dah due date birthday aq...
he3...
from fithrie...

EMANNUAR said...

Anon - Anon ;
ampa dok buat reunion apa plak kat blog aku ahhh?
AHAAHHAHHAHAAA!
=p