Pages

April 12, 2011

Minggu Orientasi UBM

*entri ini berbentuk formal sebab ini adalah assignment okehhh!!

AMIRUL AIMAN ANUAR pemilik sensawang Inchik Eman


saya secara rasmi telah mula berblogging sejak 2009 jika tidak silap. tapi time tu saya berblog dalam blog lain. kalau ikutkan blog yang sekarang ni usia daa hampir 9 bulan saya berblog menggunakan URL bukanpembohong.blogspot.com ini.

berblog bagi saya se[erti diari kehidupan seharian. cuma yang beza. diari untuk simpanan sendiri, blog pula dikongsi bersama tentang apa yang menarik dan buruk yang terjadi kepada seseorang penulis. ada juga blog yang niat untuk berkongsi informasi dalam pelbagai bentuk informasi. ada pasal kesihatan, politik, hiburan dan keagamaan. yelaa, sekarang ini orang kelau nk dapatkan maklumat dengan pantas dan mudah search kat Google jek sekarang.

bagi saya pula, blog saya ini merupakan medium wacana saya untuk menulis mengenai peribadi saya, dan informasi yang secara kebetulan memang menarik untuk dikongsi. tapi selalunya lebih kepada personal laa. blog ini saja yang mampu menulis dan menyimpan kisah sulit, manis dan pahit saya. ia lebih kepada peribadi.

Mengenai kewujudan UBM (Universiti Blogger Malaysia) ini, saya lihat menarik jugak. hehhhhh. kalau tk menarik tak ada laa aku gagah nak join nules assignment nih. AHAHHAHAA! mungkin ini salah satu cara untuk blogger yang menuntut di IPT untuk berinteraksi dan saling berkongsi pandangan melalui pelbagai sudut dan idea blogger tersebut. tk kisah budak engineering keh, budak medic keh, budak mascom keh, budak accounting keh dan lain lain ahh. dan tk lupa gak budak sains sosial macam aku. heeeeeeeee. lain ilmu di dada, maka lain idea dan cara penulisan dan pemikiran blogger blogger yang bergelar pelajar ni. ohh, lagi satu tk salah kalau sambil menyelam minum air. lecturer aku penah cakap masa kita di IPT laa kita nak bercinta dan cari pasangan untuk berkahwin nnt. kalau tunggu daa kerja nnt daa lewat sangat dan ramai daa kena booked!
;DD


18 comments:

prof TH said...

awwchakk!! nice one bro

UBM said...

thx join. alamak admin kita sorang pon name eman! hahah eh. ok2 faham sambil menyelam minum air ahha ape2 pon stay tuned sampai rabu!

www.dunialandax.com said...

holla! dah siap lah assignment dia!huhu!
jom check landax punya plak ok?ngehngeh



www.dunialandax.com

EMANNUAR said...

TH ;
woahhhh! daa jd prof hang skrg en.
AHHAHAHHAA!
;DD

EMANNUAR said...

UBM ;
HEHEE, tu ah same lak nnt org kompius. bole dpt A tak assgnment ni?
=P

EMANNUAR said...

Enchix Landax ;
semua pakat nk send assgnment daa en. jgn anta last minit sudaaa.
;)

Unknown said...

dtg jenjalan crik kawn UBM...heh

najihah sahami said...

wahh!!!mish suka ayat eman yang ni..

masa kita di IPT laa kita nak bercinta dan cari pasangan untuk berkahwin nnt. kalau tunggu daa kerja nnt daa lewat sangat dan ramai daa kena booked!

kah3....jom cari man jangan xcari!!:P

Nizam said...

datang ziarah dari UBM...salam kenal...

Kicap Manis Media said...

oo....kantoi ngan Prof!! gi IPTM sebab nk bercinta ekk?? HEHE.

husnaradzi said...

heyhey inchik eman
jom p class sesama(:

SESI ORIENTASI UBM

cikpia said...

masa kita di IPT laa kita nak bercinta dan cari pasangan untuk berkahwin nnt. kalau tunggu daa kerja nnt daa lewat sangat dan ramai daa kena booked!

tak setuju!!! sebab aku bercinta dari kat U. bila dah kerja, memasing dok jauh, hati berubah. 9 tahun bercinta last2 putus. bullshit!!! (teremo plak. ha ha....)

Anonymous said...

Hey da follow.Follow back.Nice entry dohh ;)

JuAn NaSir said...

kalau staf universiti boleh join dak,hekhek...=p

cik ciput said...

kat IPTA dulu tak ramai lelaki..huuu..so skrg xde bf lgi..betol la ckp lecturer tu..haha..

CikTomyam said...

salam singgah student UBM gak..amek kos apa? wakakkaa...

Unknown said...

selamat berkenalan, Manja juga student UBM

Your eyes are too precious

LiNdA ZaiN said...

singgah kenal member UBM kat cni..<3