Pages

May 12, 2011

bukan semua laki minat sukan bola


kalau pompuan itu pink, maka laki itu bola.

tapi bukan semua lelaki minat bola. dan semestinya semua pompuan minat pink. bluwekkkkkkk! ada ke pompuan tk pena pakai baju pink? HAHA, even time depa baby pun mommy and daddy ampa pena jek bagi pakai baju pink occay! so never say never!!

okee, tamat pasal pompuan dan pink. macam tajuk entry kat atas, bukan semua laki minat sukan bola oke. jadi apa pandangan orang lain terhadap laki yang tk minat bola nih? pelik sangat ke orang orang lelaki yang tak minat bola nih? hehhhh. lepak jek dohhh! bukan benda ajaib dunia pun kalau laki tk minat sukan bola kan. ke ada yang tk setuju dengan aku? cer angkat tangan macam Usop Wilca tengok. hehhhh.


ada beberapa jenis lelaki boleh dibahagikan mengikut kategori perihal dengan bola sepak ni.


1. Tidak pandai bermain bolasepak serta tidak langsung meminati sukan bolasepak.
2. Tidak pandai bermain bolasepak serta sekadar meminati sukan bolasepak.
3. Tidak pandai bermain bolasepak,  tetapi amat amat amat meminati sukan bolasepak, selalunya mereka terdiri dari kalangan peminat/penyokong tegar/fanatik sukan bolasepak.
4. Pandai bermain bolasepak dan boleh bermain dengan bagus serta amat meminati sukan bolasepak.
5. Pandai dan mempunyai kemahiran yang bagus bermain bolasepak tetapi amat tidak meminati sukan bolasepak. erkkkk...


kategori yang nombor 5 tu aku tak pasti ah. mungkin wujud atau mungkin tak. tapi ia tak mustahil kan. HOHO, jadi kalau bagi awek awek kepada lelaki yang tak minat bola nih mcm mana pulak persepsi depa nih en? hmmm, entah ah. aku tk pasti sebab tk penah pun diskus pasal benda nih. tapi kalau daa sayang tu tk kisah ah si balak dia minat ke tak bola sepak kan.

even bagus apa kalau dapat boyfren tk minat bola. nanti kawin boleh tidoq awai kannnnnnn. heeeeeeeeee. ke kalau ada awek yang minat bola, tapi balak dia tk minat bola tu payah jugak kann. HAHA, apa apa pun minat ampa yang penting saling setia oke.

aku pun tak laa minaty sangat bola. kalau mai WORLD CUP atau final mana mana liga baru laa gegeh nak tengok. AHAHHAA! jahil betol aku kan. nak buat macam mana daa tak minat kan. kalau mai tang WORLD CUP otometik pulak minat, siap sarung jersi lagi weyhhhh! heeeeeeeeeee. ni time tengah team harimau muda dok naik ni layan jugak aku. tunggu ah nak rembat jersi kuning+hitam tu nanti. AHAHAHHAAHAA! upsss, aku penah hampir hampir terpilih wakil sekolah main bola oke dulu. posisi GOAL KEEPER lagi kotttt!! okee, tu time sekolah rendah ah darjah 5 cemmtu. hehhhhh. boleh dibanggakan kot! aku bukan kaki bangku. sekian.

kejadah aku dok cakap pasai bola nih. kejadah? kejadah? kejadah? HAHA, saja jek nk bagi tau hari ni dapat satu lagi BE dari Nuffnang. iklan ESPN LR. nak capture print screen tak timbul pulak iklan ESPN tuh. jenuh jari dok refresh refresh daaa. daa aku malas daa nak buat rajin! grrrrrrrrrr !!

HAHA, thanks sekali Nuffnang dan ESPN !
mwahhh! mawahhh! mwahhhhhhhhx!


pee/ass : awek awek kisah ke bf tk minat bola? cer bagi pendapat jap.


13 comments:

AfiQ said...

yg no 5 tu ade kot.. hehehe.. fiq bole main bole..tp tak dek la habet or terer..tp still tak suke.. ngee.. =)

I N S P I R A T I O N A L E F E K S said...

hehe aku xbrapa minat bersukan dah .. aku minat tengok bola tapi tak fanatik .. hhee

Wanie said...

so kamu jenis yg mane?hehe
tak kisah la klu laki tak minat bola..lg suke ade la..:)

Puteri Iqa Izyan said...

muehehe. pantang betul kalau ade lelaki yg minat bola gila nk mati.
ade yg sanggup tgl awek sbb bola. grrrr ^_^

Nur said...

tak kisah pon..tengah semangat tengok bola pon at least dia pandai nak reply msg..haha...

najihah sahami said...

haha..lelaki giler bola xpatut kawen ngn pompuan. wt naye pompuan je. haha. setuju x man??setuju x??

Anonymous said...

as long si dia pandai mmbahagikn mse ok r...walaupun ak kureng minat bola tp lyan jekkk haha~~best dpt tgk dia men bole n sokong dia d tpi gelanggang haha :D

Unknown said...

was blogwalking and suddenly bumped into my senoir's blog! haha... igt lg x?

ShahRezaL said...

salam yurp3~! mmg wujud yg ke 5 tuh~!! aku tak ske tgok bola sgt.. but still can play~ :P

❤nadiah.rahim❤ said...

sy nk boy yg suka bola..ehhe...minat..or pndai main..sbb sy giler tgk bola..cm xbest lak..lau hubby nnti x suka bola kan..eheh

Ash said...

aku tak minat bola.. haha!!

Rara said...

lagi suka bf tak layan bola.haha.

Unknown said...

sya suke pink n sy pom ske bola sepak.hua3~