Pages

May 07, 2011

PERADUAN MEWARNA AKAN DILANJUTKAN

Mayang Rosli
Snasatieka

salam semua. lama tak update blog pulak. daa cuti semester daa ni sepatutnya lagi kencang laa aku update blog tapi sebaliknya yang jadi. sebabkan ini laa jugak Eman nak lanjutkan tempoh PERADUAN MEWARNA ini kepada tarikh yang baru :

24 MEI 2011




semua ni terjadi sebab kekurangan sambutan penyertaan dari blogger lain. haihhhh. mungkin susah barangkali PERADUAN MEWARNA ini. tapi Eman nak jugak lanjutkan nak bagi peluang sebab HADIAH DIA LUMAYAN !!

semalam daa dapat pengesahan dari pihak tajaan hadiah dari payungbotol yang akan menaja 3 kaki payung yang cun melecun! kalah Rozita Che Wan okehhh. MUAHAHAHHAA! tak percaya cer tengok payung botol ini. woahh, kalau rembat sekaki payung ni bess nih. 


daa ah lawa pastu nak simpan tu macam sempoi jek kan. kalau sebelum ni lelaki selalu segan/malu nak bawak payung, pasni daa boleh bangga kot bawak payung merata. erkkk, ke aku sorang jek? hehhhhhh.

antara sebab lain kenapa aku lanjutkan tempoh PERADUAN MEWARNA ini antaranya sebab, kekurangan promosi peraduan ini sendiri dari pihak aku. aku daa jarang dan tk selalu sangat sempat nak ber blogwalking dan mungkin jugak peraduan ini susah kot. err, hadiah RM50 der mmg ah agak susah sikit peraduan dia nak menang. woyhh, RM50 kottttttt!!! cash okehhh!!

disebabkan durasi PERADUAN MEWARNA ini yang berlangsung ketika kebanyakkan blogger sasaran aku, yang aku sasarkan untuk menyertai peraduan ini aku adalah golongan pelajar. blogger yang kalangan students-lah yang aku sasarkan. mungkin disebabkan musim exam bagi kebanyakkan IPTA/IPTS itu yang tak ramai. jadi aku lanjutkan lah ke tarikh 24 Mei yang mungkin daa ramai yang tengah free dari exam boleh laa join. weyhhh, hadiah RM50 kottt!!! free free dapat. pastu dapat payung botol yang cun macam aku tu lagik ahhhh. heeeeeeee.

satu lagi sebab adalah sebab utama iaitu modem broadband rosak telah membantutkan lagi kerja aku dalam mengerakkan promoso PERADUAN MEWARNA ini. aku sedih ah. sedih tengok filem hindustan pun tak macam ni, SERIOUSLY! haihhhhhh. tengoklah balik dari Terengganu ni aku berkejar pi celcom center tukar ke modem baru. harap bersabar ye yang lain. sabar laaaaa. heeeeeeeeeeeee.


sekian dahulu dari aku yang tergedang di Batu Burok, TERENGGANU.



3 comments:

najihah sahami said...

haha..bb rosak rupanya..patut ah lesapppp!!!baru je nk sekeh2 pale tu..aih...ckp hari tu dh boleh berblog.alih2 senyap. kentuuuttt btol la..

MayangRosli said...

eman, tak ramai ea yg join?

Unknown said...

eman..kasi sume yang join tu jela hadiahnye..haha..cop2..nape gambar ika n mayang punye je ditayang??"with love" punye xtayang skali ke??