Pages

June 21, 2011

Alhamdullilah

بسم الله الرحمان الرحيم

Alhamdullilah. lega rasanya dapat hidayah untuk aku update blog yang bersepah nih. HOHO, bukan lari dan jauh sekali merajuk dengan dunia blog. tapi ada beberapa perihal yang buat aku menjauh kejap dari blogging.

1. Modem Celcom broadband baru diganti lain. tapi hakikatnya bukan ganti, tapi beli line broadband lain terus. mana tak nya kalau beli modem baru mahu sampai RM200 kena weyy! kalau buat line broadband baru, RM100 lebih jek pun. jadi, pilihan yang bijak perlu disitu oke.

2. Baru masuk ke semester baru atau lagi tepat, semester akhir diploma aku woiyhhh! HAHAHAHAA, sori lahh. banyak masa aku tk dimanfaatkan untuk update blog. sebaliknya berhibur berlibur dengan roommate, housemate, course-mate serta soulmate. heeeeeeeeeee. jadi, pilihan agak bijak jugak disitu. errr, yekehh? lantak-lah.


3. ohhh, yeah. aku baru sampai ke Malaysia. sebulan ampa ingat cukup keh ah?? haiyakkkkkk.


pee/ass : jangan rindu lagi, kerna INCHIK EMAN akan kembali menghangatkan malam dingin anda! scary tk u olls? hiksssss.


4 comments:

najihah sahami said...

waaa..eman, best xpegi mekah??jelesnyaa...

s u a r a h e a R t y said...

salam. . .singgah blogwalking lepas tgk ur videa kat youtube. . .sgt like video u coz hitam putih. . .really nice. . .

p/s : bole tuju lagu. . ? hehehehehehe

MAA Marketing said...

best nyaaa...

MAA Marketing said...

:..comel