Pages

October 25, 2011

masa yang terbaik untuk berubah

Assalammualaikum WBT.

lama gila tak menaip dalam kotak segiempat ni. rindu sangat sangat zaman bila masa kencang blogging dulu. time bila mana jiwa tengah berkobar kobar nak share itu ini dengan semua orang. time jiwa tengah berdarah panas menggelegak dengan segala perhatian dan galakan dari para bloger yang lain. time bila kawan kawan dan yang terdekat ketawa senyum dan ambil berat dengan setiap penulisan aku. HAHA, itu pun kalau ada yang bukak pautan ni dan baca luhhhh. haihhhhhh, sekarang ni bukan cakap nak kongsi cerita. bahan cerita pun tak ada sangat.

rasa kosong. rasa diri ini membosankan. lepas habis je exam terus start keja part time. esok cuti keja sehari. itu pun on request. kalau boleh tanak ada cuti lahhh. kalau boleh nak hidup seharian buat masa sekarang
*(bangun tido - pergi keja - balik keja - tido)*

aku perlukan ruang untuk bersendirian sendirian. sungguh. aku perlukan masa ini untuk bersendirian. masa untuk mematangkan diri, mendalami perasaan, mendewasakan pemikiran, menajamkan kebolehan, memperbaiki penampilan, memperhalusi setiap inchi ketrampilan. adoi. HAHA, senang ayat nak makeover diri jadi lebih baik, jadi lebih hensem, jadi lebih jambu. HAHA, muka aku tak jambu langsung taik! HAHHA! actually aku nak simpan rambut luhhhhhh gap yang lama 4 bulan ini. nak simpan rambut panjang buat mohawk ke korea korea sikit ke kan. tapi tengok lah macam mana nnt oke.

buat masa sekarang aku nak kumpul duit keja part-time. beli iPhone sebijik dengan BelekBeri sebijik dulu. kbai.

ohhh! aku rasa aku akan mula berblogging macam biasa balik lepas ini. HAHA, tengok lah kalau esok ada entry, maknanya aku akan selalu masuk menaip dalam kotak empatsegi ni lagi dan lagi dan lagi. okehh, seriyesss babai.

pee/ass: Facebook pun dah bohh-layan dah lani.

:)

5 comments:

Anonymous said...

take your time man :DD

hareez mad isa said...

:)

najihah sahami said...

wah..terkejut bila tengok nama aiman naik lam kotak komen. bagus2...rindu eman nih....blogging la balik. hehehe..

Tiqiezaidi :) said...

eman weh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha


*mana tai? kah3..lupakan aje lah :D

Anonymous said...

=)
dont worry, you will be much better than before. keep up ur hard work