Pages

November 22, 2010

Harry Potter dengan Rizman Ruzaini

rabu malam lepas, lepas jek habis beraya qurban sana sini, malam tu jugak daa gedik gedik nak kuar pi tengok wayang. penat kot, lemah longlai badan aku sepanjang hari nak re-energize balik tenaga. gagah gak keluar mlm tu gak pas balik beraya dari Permatang Pauh, umah mama. heeee. penat makan sebenarnyaa. "=.=

siap siap. Irwan mai amik terusan pecut ke Gurneyy. dorang sampai amik aku pukul 2323, screening pukul 2350. hehhhh, GSC banyak iklan kot. herann apaaa. gahhh. sesampai kat Gurneyy Hazrul daa beli daa 6 tiket. woahhhhh, Rizman Ruzaini pun adaa. dia yang bayar kredit kot tiket tu. woahhhhhhh!! kali pertama kot jmp designer hebat ni. btw, dia ni senior sekolah aku. HAHHA, senior 8 tahun kottt. Hazrul dengan Irwan senior 2 tahun jek. bess kot dpt jmp senior PFS yang mcm feymess. hehhh. tk dapat jmp CT, jmp designer CT pun okehh laaa. ;DD

mlm tu mmg tk tido. dorang antar aku balik rumah pukul 6 pagi. pastu pukul 9 pagi dtg amik aku balik. okee, aku malas nk ceritaa pegi mn pagi tu. hehhhh. sempat gak aku pegi add FB Rizman Ruzaini. weeeee~ tp tk boleh add pun. iskkk, pastu dengan rasa tabah dan gigih aku sent inbox message kat Rizman Ruzaini tu berbunyi ;


beberapa minit jek pastu terus Rizman Ruzaini add aku. wuuu! wuuu! AHAHHAHAA!

;DD

woiyhhh, film HARRY POTTER And The Deathly Hallows kaww kaww bess! pegi tengok weyhhh. heeee. malas aku nk review pasal HP ni. lenguh bontot kot duduk dalam panggung tengok HP tu, 2 jam lebih! panjangg siyott. tu baru Part 1 owww. haishhh.


pee/ass : merasa gak naik Vios Hitam abg Rizman. =))

5 comments:

Anonymous said...

huhu
dadap sgt kew ngn friend ngn diew dlm fb?
hahaha

EMANNUAR said...

dadap tu hape?

WAHIDA ALIAS said...

wahhh...untong la

ghost said...

apsal ko tak snap gambar sekali weiii...

EMANNUAR said...

biskut ;
segan doe. ko ingt aku pakai dslr ke iPhone ke? AHAHHAAA!