Pages

November 22, 2010

mekap blog

disebabkan tahap kecipanan melampau lampau bosann. aku pun rajin laa layan blogwalking semalaman sampai laa satu tahap aku panas hati. panas hati weyhhhh! AHAHHAA! panas hati tengok blog blog orang yang aku pegi blogwalking banyak yang cun meletusss! hehhhh. bukan dengki khianat en. jeles jek sebab blog aku tk cantik dan simple look macam yang lain. jd dari semalaman aku sempat laa mekap mekap sikit blog ni bagi nampak ringan dan ringkas. tk ada daa semak samun kot. tapi still aku tk puas lagi nak mekap tempate aku ni macam tk beshh jek.

hummmm. yang sempat aku mekap pun ;


Ubah shoutmix ke sisi blog
Floatkan SS (Skycrapers) Nuffnang
Remove header Blogger
Tambah page "Email Kecemasan" (Email Form)


dan aku masih perlu sangat sangat nak

 DESIGN HEADER BARU !

penat kot men kod HTML. copy paste save delete. copy paste save VIEW delete. copy paste EDIT VIEW SAVE! fuyhhhh, macam men jawab exam main kod kod HTML ni. hehhhh. NAK HEADER BARU!!

15 comments:

aima in luv said...

wahh rajun nya.. tlg watkan saya header jap.. xreti la... ngeee

EMANNUAR said...

uwarghh, sy pun tgh cari org nk design laa awk.

Tiq said...

Eman,cpt la cari header baru..
tk sbar nk komen ni..Oppss :D

EMANNUAR said...

errr..
HAHA, koment membina ke ape ni sui?
ciytttt.
:p

EMANNUAR said...

HAHA, aku akn tukar langsir blog ni nnt surely aku kasi ko review weyhh.
;DD

apezs shah said...

nie 0pon dah cantik ape.
apezs dah follow u back..;)

Aesya Zealous said...

haha igtkan panas sbb ape, rupenye sbb blog org lain cun. hahaks. anyway, cun nye your blog!! kemas, i punye blog hampehh!! wahaha

shekechik said...

wahhh..hebatttnye...thumbs uppp laa...hehe

EMANNUAR said...

apezs shah ;
cun laa sikit. heee, daa follow ko gak weh.
=P

EMANNUAR said...

AesyaZealous ;
mekap laa acik bg cun meletusss gak. AHAHA, jgn serabot main kod sudeyhhh.

Syat0za Zai said...

ahaha, sian ko bro ^_^ xpelah, pelan2 kayuh...

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

woooo kangkadang perubahan tu perlu sesangat... untuk kebaikan kita bersama

Muhammad said...

wahh rjin2...................hehehe

tiefazatie said...

aiyak..sori..xdpt nk tgl jejak nie..adeh..

Anonymous said...

Anda membuat beberapa poin bagus di sana. Saya melakukan pencarian pada subyek dan ditemukan terutama orang akan persetujuan dengan blog Anda.