Pages

December 19, 2010

bila budak sekolah ada Facebook




AHAHHAHAAA! kompiuss ketaqq gabraa aku melayan sepupu aku sorang ni. darjah 1/2 si Syuhada ni. adik aku Saqina sekarang ada kat Putrajaya, sekali laa depa ni kat sana. password FB adik perempuan aku tu, aku simpan sebab beberapa kes yang terjadi. jd aku nak dia janji dulu dengan aku beberapa perkara. baru bole aku bagi balik password FB dia tu. haihhhhh. susah nk jaga adik perempuan yang comey kottt. phewwwww.. 


semoga anak anak ni diberkati suatu hari nnt. kepada abang abang dan kakak kakak, sila pantau adik adik ampa yang ada FB tu. kalau kita sayang depa, tk salah kita nak kawal kebebasan depa. bukan menyekat, tapi memantau supaya terkawal. abang mana yang tk sayang adik sendiri kan? heeeeeeeee.

;DD

15 comments:

Afiq Bukhari said...

hehe comey je cnversation korang nih :D

I.Hazwani said...

Comelnya. Nak abang mcm ni jugak
Haha

Ujang9897 said...

hahahaha

PiKOk said...

hehe. bukan main pnjg lagi..

bdk2 skrg nih makin advance..hoho

Eman said...

Afiq Bukhari ;
HAHA, kene ikot rentak dorg bro. kalau kasar kang lain lak jd nyeee. haihhhhh.

ZWAN SABRI said...

HAHAHA..
naseb bek aku x jadi adek hang.. ;)

Eman said...

Hazwani ;
AHAHHAAA! mehh kita jadi adik beradik tk angkat okee.
;DD

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

erkk abi x mo pantau ummi?hehe

Rozuan Ismail said...

when a small girl has its own facebook account..nice conversation.. syg adik eyk..bgus2 abg mithali..

shatooman said...

x de adik pompuan.. tp ada adik angkat pompuan.. tu pon sakit kepala dok jaga.pompuan ni kena jaga skit..kalu blh, adik g dating pon nk ikut.ekekeke

JuAn NaSir said...

seyes sweet....=)

fittiariri said...

huu chomey nyewww.....

Puteri Iqa Izyan said...

haha.kelakar kan tgk budak2 men fb? mcm2 status.. huhu

Nur Fazilah Mustapha said...

Hahaha kelakar lah budak now. ecehh :p

Btw, I still new in blogging! Keep in touch friend!Just followed:D

~roslinda~ said...

aloh aloh aloh.npe sweet sgt?
hoho
:)