Pages

December 12, 2010

Cuti BLOGGING

Salam.

daa masuk 4-5 hari aku tk update apa pun blog aku ni. hehhh. semalam jek tarikh tutup kontes makan ayam anjuran Ayeem. sempat laa gak aku jengguk blog Ayeem mana taw daa kuar keputusan keh apo ke kannn. tp nampaknyaa keputusan minggu depan baru kuah wehh. SERIOUSLY, aku nk menang! miahahhaa!!

sepanjang aku tk bloging ni aku sebenarnya berada kat kolompoq. HAHA, berjimba jimba disini tanpa mengenal erti penat. ehh, apo tu penat? aperrr tu? cheq tk tawwwwww.. heeee. Insyaa-Allah esok aku balik Penang bole laa nak jogging blogging macam biasa balik. hehhh. cabaran 30 Hari Blogging pun daa tungang langgang. hampehh ah. tp tk apo, ampa yang rerajen mai masuk blog ni tinggal jejak tu terima kasih laa bebanyak. maap laa tk dapat nk membalas jejak. tunggakan entry berlambak lambak nnt aku buat balik Penang ni noh. entry zai laa. entry gathering blogger utara laaa. huhhhh, semangatt!

Salam Maal Hijrah.
=))


3 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

uiks. best ye cuti sakan :P

eyh.yan pun dah stop buat 30 days tuh.. habeh tunggang langgang.haha

Mun said...

huih,,banyak nak kene update nihh..qada balik!

saye kerink said...

wah bercuti-cuti di kolumpo ke?
anyway, yeahh la no wonder dah lama tak nampak yr blog tersenarai di atas2. baru perasan anda tidak update dah lama. hahahaha. ;]