Pages

December 20, 2010

mak pingsann u olls !

err, aku tarik diri jek laa dari cabaran 30 Hari Blogging tu. mak tk mampu nokss. hehhhh. memang tk terdaya laa nk hupdate non-stop tiap hari cabaran tu. jadi dengan rasminya aku umumkan penarikan diri aku. sekian.

daa nak hujung hujung cuti semester ni macam macam pulekk planning mai tetiba sepantas taik lombu jatuh ke tanah. hehhhh. orang ajak pi Genting laaa. ajak pi Pulau Jerejak laaa. ajak pi Dam Ayer Itam laaa. ajak jadi money boy laaa. upsss, tk koserr mak occayy! AHHAHAA! apsal post aku ni berbaur maknyah ni? sundell pulekk kannn. ok oke, sekali sekala, dua kali dapat bala! hehhhhhh.

mengenai semua plan diatas, maka aku umumkan akan pergi bercuti ke Pulau Jerejak dan ke Alor Setar sajokkk. jadi tk dapat laa aku nk hupdate blog meriah ni occay u olls? HAHA, jangan maree okee. mak nk bercuti sakan ala ala Carrie Bradshaw! engko mampu? haaaaa, verangan sangat kan u olls. hikssssss. okee, aku geli dan aku malas nk delete edit balik. kalo ampa pun geli sila juihh lidahh dua kali okeh.

NGEEEEEEE! NGEEEEEEE!
=p

pee/ass : sesapa lagi haa yg join Gathering Blogger Utara? nk tumpang dr Penang ni. heeeeee.

15 comments:

Unknown said...

kenapa post kali ini ada unsur2 kepondanan ckit..hormon tlebih ke?haha..gurau je la..

30 hari blogging..non stop ke?gila apa?sape yg x de keje ngah cuti sem boleh la

Puteri Iqa Izyan said...

kah kah kah.
mak da lame stop noksss..

tak daya mak teruskan..gagaga

EMANNUAR said...

Rozuan Ismail ;
HAHA, ntah laa kenapa. penangan makjun kottt. heeeeeee. sj jek nk ubah mood entry kali ni.
AHAHHHAA!

EMANNUAR said...

Yann ;
oww, ptut laa daa tk nmpk. susanyeeeee kan!
grrrr!

Lydia Miza said...

dah tarik diri ker?ummi masih lagi usahakan momentum ni..biar kekal je..haha.

Nia said...

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww... geliiii mak nyah baca entry kau kali ni hahahha

tomatokering said...

haha ! ajennya ! :P


incik eman dari mane ? ceq n meaw tak dak transport lah . haha

sarah honey said...

awwww incik eman.mak dah 3 hari berenti 30days BC.mak pun malas gaksss nokssss!
dahla naik nyampah,mak buat bnda alah tuh.jarang je ada org nak komen.hahaha

tapi tgk la lau rajin2 mak sambung la balik.hoho

najihah sahami said...

haha..awal sangat tarik diri tu eman oit..hahhaa..

waa..besnye holiday p jalan2..lalalalal~

JuAn NaSir said...

jum pi alor star!! sape2 nk join seat kete aku kosong lagik dari penang...hehe...

Miss AZ said...

haha!! sy pun tarik diri..
gath blogger utara?? insya allah join kot :D

Mag said...

cool gila entry anda!! wah!! bukan selalu kan jadi mak ya?? suka baca.. anyway.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Cara cepat tingkatkan traffic
Nikah Gantung selesai masalah Seks bebas
Mari lah ROGOL saya!
Kurang ajar punya orang tua!

Mimiey.. (^-^) said...

salam kenal dari mimiey....

nasyieen.blogspot.com

Unknown said...

nak p!!!!!!!!!!!!!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

wow!! mai dari penang nu...GKSB nk tumpang ke Penang boleh dak???

serius ni..