Pages

October 30, 2010

mereka kata aku gay

Toyol - Man aku ada gossip untuk hang!
Aku - padiaa?
Toyol - hang sekarang daa jadi bualan satu uitm.
Aku - cerita laa cepat!


blablablablablaaaa

Toyol - ada orang cakap hang GAY !
Aku - owhhh. org tu mesti sedih. AHAHHAAA!

blablablablablaaa
...........................


hehhh. makkk! ada orang cakap yun gay! tolong doakan kesejahteraan orang orang yg sebarkan cerita mcm tu.

Ecahhhh! tengok laa boyfee awak ni kena gossip liar.
tepis! tepis! tepis! hiyakkkkkkkk! heee. muke boyfee awak ni ada jambu tk? tk kan. hehhh. awak ada orang ckp pengkid tk? hehhh, mesti-lah tade sbb awak pakai tudung. sy nak pakai tudung gak ah pasni. hikssss.

kepada yg sakit hati atau terasa hati sbb aku wat benda yg kurang menyenangkan tidur lena anda tu maaf yek. aku nak pesan jek ni., padan muke! padan muke! padan muke! LOSER laa tu nk kaut perhatian orang ramai.

3 comments:

Qaseh dalia adelia said...

oh tidakkk hehe muke laki sejati jep :)

| RoziAhmad | said...

oh gay!! i like!! wakakaka.

Anonymous said...

saya adew pic awk xoxo..