Pages

December 29, 2010

GATHERING BLOGGER UTAGHA

*entry ni memerlukan space yg lebar dan luas. jadi aku tukar kejap atau mungkin tukar terus layout ini untuk memberi kapet merah buat entry ni. heeeeee.

haihhhhh. penatt aku menunggu gambar bercuti ke Pulau Jerejak tk dapat dapat jadi skip ah terus buat entry pasal Gathering Blogger Utagha sabtu lepas. heeeeeeeee. jom layannnnnnn yuk! HUHU, first time kot aku join gather gather mcm ni. nebessssss!!

25hb Disember 2010
lepas semua daa kecoh kecoh daa buat entry, aku baru laa macam siput nk buat entry gathering ni. heeee. semalam gathering blogger ganu? amacam bess tk? HAHA, ni mai tgk cerita Gathering Blogger Utagha okeee. heeeeeeee. ringkasan cerita; dari rumah aku amik bas ke jetty, tunggu ferry naik ferry, jumpa juan terus rembatt cik tomato dengan meaw kat Perda. heeeeeeeee. gentleman, starts your engines! ALOQ STAQQQ!! phewwww, juan bawak ketaa mmg laju gak laaa. aku tgk setiap kali mesti 100km/h ke atas okee. heeeee. daa laa perut aku tk terisi apa pun pagi tu, mmg nk cepat sampai ke sana nak makan ja weyhhh! aku lapaq giloooo! time dalam keta dalam perjalanan ke sana mmg keras sikit urat mulut aku nk cakap cakap. diammmmmmmmm jek. hehhhhh.

sesampai jaa Star Mall tu terus pi tempat bowling. sampai awal kot sebelum pukul 2 daa sampai tp tk ada orang pun lg. jadi aku dengan gaya komfiden mutu terunggul bg laa cadangan pi makan dulu laaaa. heeeee. talipon GKSB tk angkat angkat pun. tgh rempit atas jalan ah kot time tu kann. nk kena pelangkong taw penganjur lewatt. AHAHAHAA! abess makan semua pi balik kat tempat bowling daa start ada orang daa. Sharlox, LadyZul, dengan Taufiq Helios ada situ, salam salam tegur tegur semua mcm biasa pastu buat group bowling. heeeeee. aku, Juan, Meaw dengan Cik Tomato trus laa buat satu group wakil Penang. AHAHHAHAA! okeee, time bowling ni daa makin ramai yang join. jom layan gambaq laaa okeee. heeeee.




sikit jek dapat aku selit pic main bowling ni. haihhhhhh. orang tk ada camera laa katakan. kredit buat GKSB dan MEAW. nk tgk score aku utk 1st game? HAHA, kami main 2 game jek. heeeeeeeeee.


heeeeee. sikit jek kot jatuhan pin aku. HAHA, tp still tertinggi oke dalam group aku! AHHAHA! lepas jek abes main bowling, semua terus gerak pi Taman Jubli Emas kot tk silap nama tempat tu. hehhhhhh.







lepas puag ice breaking, gossip dan posing posingg keliling taman tu maka selesai laa gathering ni. adeyhhhh, penat aku hari tu. yelaa, dari Penang kott. HAHA, tp tkpa berbaloi kot pi dapat kenal kenal semua yang lain. besss! zesss! meletoppp!

 terima kasih laa buat GKSB sebab tungkus lumus anjurkan gathering ni. anda telah memulakannya, jadi teruskan okee menganjur tiap tahun. heeeeee. dia cakap tahun depan nk buat kat Penang kan?? heeeeeeee. ;DD


terima kasih gak buat Meaw dan Cik Tomato sbb sudi join lepas Eman ajak saat saat akhir. mati laa kalau aku dengan Juan jek yang pi melambung laa kos pengankutan nnt. HAAHHAA! gurau gurau gurau. first time kan kita semua jmp. bessss! nnt lepas ni bole laa lepak lepak lagi kann. Juan laa jadi driver lagi kannn. heeeeeee. Eman dengan Juan daa lama kenal cuma tk penah jmp jek sebelum ni. jadi alang alang masing masing pun nk pi gathering ni, dapat laa jmp akhirnyaa. heeeeeeee. thankss en Juan.

ni senarai blogger yang join gathering tu ;

Inchik Eman


pee/ass : thnx Juan, Yanti, GKSB, Meaw dan Cik Tomato. Eman amik gambaq ampa wat entry ni. mintak belas kasihan nohh. HAHHAHAA! ;DD


32 comments:

Faizal Sulaiman said...

bagus wat gath nih!hhehehehe

Hakimi Reza said...

wehh bro..awat hangpa x ajak aku sekali..hhuhuhuhu

ZWAN SABRI said...

WoW! BEST2.. ;)

Syat0za Zai said...

wahh, best2 :D

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

meriah2..blogger ganu pun baru buat jugak bro..haha

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

best kan...meriah gila...

Cikbelog said...

wah seronoknyaa gath nie :D

Zaer!! said...

waaa...xajak pon derr..hehe.nice dude!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hahahaha..mai pelangkung cepat..

dah mai dah la masa tu... tapi turun balik lepas suruh wat groups.

kih3...

apa-apa pon terima kasih semua yer...


**errr xkan GKSB yg kena jadi penganjur tiap2 tahun??

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

layout ni la best. pueh sket baca hehe

Puteri Iqa Izyan said...

hoho.ade jugak utk ganu tuh :P

akhr taon ni mmg rmai gile buat gath. mmg meriah la kan?

best gila dpt jumpe bloggers ;))

tomatokering said...

eman curik ! eman curik ! bayar2 ! haha :P

EMANNUAR said...

Faizal Sulaiman ;
tu ahh. bagus kann. pasni akan selalu join ah cmni.

EMANNUAR said...

Mr Nakal ;
lorhhh. hg org utara ka? HAHA, daa lama kot dok promote. oke okee, pasni alert oke notis gathering kat GKSB pny blog.

EMANNUAR said...

Zwan Sabri ;
Syatoza @ Zai ;
ampa ni nk tk kena hantok kepala?
MUAHAHAHAAA!

EMANNUAR said...

iqbalhakimi ;
tu ahh. semalam kan? meriah ampa kan! tgk pic kat blog Iqa Izyan daa. meletop!

EMANNUAR said...

Ladyzul ;
tu ahhh! meriah mcm pesta penang! HAHA, mula mula jaa suam pastu nk last semua tunjuk belang daaa.
;DD

EMANNUAR said...

Cikbelog ;
HAHA, first time join. ketaqqqq gak.
=P

EMANNUAR said...

Zaerr ;
ciyttt. lu dok mn bro? HAHHAA, nnt join ah gath KL. tingin ah nk join sana pny gath. HUHUHU..

EMANNUAR said...

GKSB ;
tudia explaination. HAHA, kami paham pihak penganjur bz atoq rencana. thnkss okee. heeeeee.

err, juan nk offer diri jd penganjur kat penang! pi tny dia cepatttt!
AHHAHHAHAA!

EMANNUAR said...

Puteri Iqa Izyan ;
HAHHAA, meriah laa u olls punyaa! kami pun meriah gak. bowling tetap dihati kan. heeeeee. pasni kena plan wat gath yg tk payah main bowling laaa. hmmmmm..

EMANNUAR said...

tomatokering ;
ehhhh ehhh, owg daa mintk permission okee. hehhh. padan muka kena curikkk!
MUAHAHHAHAAA!

Zai Zamree said...

bagus3...nti buat lagi

tomatokering said...

eee ! mane ade eman mintak permisen ! ceq tk bg permit pon . :P

Lovely Bella said...

nice pic!! huhuhu nak gath jugak!!

AIMAN said...

menarik bro.. dapat kenai blogger2 utara..

Unknown said...

ohohohoo..wow
best best lepak

Psssssssssssss
Psssssssssssssssssssssssssss
Wajah Pantai Cenang

cikpia said...

aku tengok mesra ja inchik-eman-cakap-pelik ngan tomatokering..... mati2 aku ingat hangpa ehem ehem...... tapi kalau betoi pun aku suka, cute der!!!!

memang best dath baru ni..... yang tak best semua muda2, malu la aku yang kurang muda..... =)

JuAn NaSir said...

cik pia ; hahahaha tergelak aku cik pia bgi title camtuh kat eman, "inchik-eman-cakap-pelik"...noty!!! haha

eman ; bukan seyes pun nk jadi organizer, angan2 jer,haha.

p/ssszz..eman jgan marah yer,haha

Budak Botak said...

xtau awal, kalo x bleh menyelit.. he3...

Mek Onie said...

heiiiiii . gua mau jumpa ampa g weyh . rindu,muahahahahaa!...eman,credit je ke? HAHA!

eman,HAPPY TAHUN BARU nohhh...nanti kalau ada gath lagi jangan lupa ajak meaw auw.tak ajak nak semelih 4 kerat,muahahaha! ingat tu...

aienna said...

bowlinggggggggggg