Pages

March 27, 2011

Blogger Utagha beramas di Penang

Alhamdullilah, keputusan aku untuk join gathering KAMI BLOGGER UTAGHA yang berlangsung pada tengah hari semalam tercapai gak hajat. walaupun pada mula mula macam samar samar sebab tak sure nak join ke tak. tapi selepas dipikir-pikir, diconggak-conggak, ditimbang-timbang, tercirit-cirit, tujuh minit tujuh saat bertapa bawah ayaq terjun. akhirnya aku muncul jugak di Tanjung Asam, Teluk Kumbar, PENANG tengah hari semalam!


dengan muka baru bangun tidoq dan taik mata dok melekat lagi serta perut berkeroncong lagu SUA-SUWEYY-KEMONING aku daa sampai kat Tg. Asam tu dulu. kosong, sunyi sepi dan hujan masih renyai renyai. adeyhhh, kalau dok lena ataih katil lagi memang masyukkkk ah. AHAHHAHAA!

lepas daa kompem tempat, memang sah kat situ akan diadakan gathering KBU. aku chalo dulu round round pi hujung Tg. Asam masuk celah hulu banat area situ. SERIOUSLY, memang lawa! phewwwwww, ni kalau ajak Yuna dengan Aizat lepak sini mesti bermacam macam lagu depa dapat ilham nak cipta kann. heeeeeeeeeee.



HAHA, lega tengok gathering kali ni dapat sambutan dan sokongan dalam pelbagai bentuk. sumbangan tenaga, sumbangan wang ringgit, sumbangan keringat serta sumbangan sokongan. lebih 50 orang blogger berkumpul bersama kat tepi pantai beramas ramas tak kira sesiapa. yang jauh dirapatkan, yang dekat dieratkan. yang teruna senyum menyapa, yang gadis senyum tersipu. heeeeeeeee.

kat siapakah aku senyum itu?


pee/ass : seminggu nih Insyaa-Allah entry pasal gathering jaa. sebab byk benda bess jadi. SUMPAH!


16 comments:

nora amila ghazali said...

hahahah samala kita asa macam entri ghatering ja... hahhahah

FariehanIbrahim [LBC] said...

wahhh! syiokk r. >.<

saya bukan tomato said...

waaa!!! cepat2 cite lagi sal gather !!!

Nadhirah-chan said...

ceq nak pi , tapi tak boleh . wuuuuu , ni yang rasa nak terjun bangunan ni =='

Syat0za said...

napa jeles je ni..hahaha

Eman said...

Nora Amila Ghazali ;
byk stori sgt kannnn. mmg byk nk celoteh pasai gath nihh.
;D

Eman said...

FariehanIbrahim ;
mmg syok tahap TAK TAHAN!
MUAHAAHHAHHAA!

Eman said...

Saya Bukan Tomato ;
sabar sabar sabarrrrr..
excited gak nk crita lagik!
;)

Eman said...

Nadhirah-chan ;
sabaq sabaq.
nnt terjun jatuh ataih tilam gak.
=p

Muhd Fadil said...

aku sib baik tada entri gath.
sebab aku tak pegi.

Eman said...

Syatoza ;
ehhh ehhh. memang WAJIB JELES!
MIAHAHHAHHAA!
;DD

Eman said...

Muhd Fadil ;
ehekkkkkkkkk, tk ngaku tak pegi puleksssss.
AHAHHAHHAHHAHA!

Muhd Fadil said...

bile weh aku gi. aku tak gi tauu...
gambo aku pun takde. hahhahaa

efa said...

fuh...best tp sobsob kena balik awal melepas...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

i loike

cikpia said...

ok jeles!